اخبار روز

مفت شدن مسکن در این مناطق تهران!

به گزارش پی ام آپ، بازار مسکن در شهر جدید پرند نیز از افت قیمت مسکن در امان نمانده و همین موضوع باعث کاهش توقعات و رکود معاملات شده است. موضوعی که به مذاق دلالان و سفته بازان خوش نیامده و از رکود معاملات گلایه دارند.

بررسی ها نشان می دهد واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند که پیش از این در محدوده 1.5 میلیارد تومانی قرار داشتند، به مرز 1.1 میلیارد تومان رسیده و آپارتمان هایی که بین 1.3 تا 1.4 میلیارد تومان به ازای هر 1000 میلیون تومان فروخته شده و کاهش کمتری داشته است. آن طور که ملکی ها در پرند می گویند با حدود 600 میلیون تومان پول نقد می توانید زمینی در این شهر خریداری کنید.

پردیس هر روز ارزان تر از دیروز است!

با توجه به اینکه با تسهیلات 640 میلیون تومانی اوراق می توان بخش قابل توجهی از قیمت آپارتمان در پرند را پوشش داد. البته این مشکل مستلزم داشتن سند خانه مورد نظر است اما با توجه به اینکه بسیاری از واحدهای پرند از نوع مسکن مهر هستند به ندرت می توان آپارتمانی با سند پیدا کرد. برای دریافت گواهی این واحدها باید عرصه خریداری شود و پس از مدتی سازمان ثبت نسبت به صدور گواهی واحد اقدام می کند.


مفت شدن مسکن در این مناطق تهران!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا