اخبار روز سینما

لباس متفاوت مریم کاویانی در جشن حافظ!/جزئیات

مریم کاویانی بازیگر سرشناس سینما است. مریم کاویانی متولد اهواز اما اصالتاً بابلی است و دو بار ازدواج کرده است. مریم کاویانی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که در سال 1376 به دنیا آمد و در سال 1397 مریم کاویانی برای بار دوم با رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان ازدواج کرد و در سال 1400 از هم جدا شد. مریم کاویانی در حال حاضر مجرد است.

مریم کاویانی از آن دست بازیگرانی است که در سال های اخیر بیش از هر زمان دیگری در جشن ها و مراسم های مختلف پر زرق و برق بوده است. این بازیگر شنبه شب در جشن حافظ با استایلی متفاوت نسبت به ماه های اخیر دیده شد.

مریم کاویانی در استایل جدید خود ست دامن و جلیقه چاپی را انتخاب کرد که رنگ غالب آن قرمز بود. او بسته به اینکه چه بپوشد، این لباس جذاب و متفاوت را با یک بلوز سرمه ای ترکیب کرد و با روسری دقیقاً همرنگ بلوزش، جذابیت این استایل را تکمیل کرد.

IMAGE-2023-10-01-115253-768x513

جدایی مریم کاویانی از همسرش

رامین مهمانپرست، سیاستمدار مطرح ایرانی در گفت وگویی جدید، جدایی خود از همسر دومش، مریم کاویانی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون را تایید کرد و دلیل آن را توضیح داد. ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، کاویانی نیز در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد.

مریم کاویانی که از ازدواج اولش یک پسر متولد ۱۳۷۶ دارد، در سال ۱۳۹۶ برای دومین بار با رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان ازدواج کرد. این دومین ازدواج مهمانپرست بود. همسر اول او در سال 1996 بر اثر سرطان درگذشت.

جدایی رامین مهمانپرست و مریم کاویانی

مریم کاویانی: شغل اصلی من پرستاری است

مریم کاویانی بازی در مجموعه های تلویزیونی را با سریال «او یک فرشته بود» آغاز کرد و با همین نقش در بین مردم شناخته شد. این بازیگر در ادامه در سریال های راه شب، پدرخوانده، زیرزمینی، روزهای زیبا، پنجمین خورشید، دارا و ندار، محکومین، مدینه و بوی باران ایفای نقش کرد.

کاویانی در سریال روزگار قریب نقش یک پرستار را بازی می کند. به نوعی خودش قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان پرستار مشغول به کار بود. این بازیگر حضور در سریال «روزگار قریب» و همکاری با کیانوش عیاری را یکی از فرصت های بزرگ کار خود می داند و آرزو دارد همکاری دیگری با این کارگردان باتجربه و خوش ذوق داشته باشد.

او می گوید: آقای عیاری همه امکانات و عوامل از دوربین گرفته تا صحنه پردازی، دیالوگ، دکوپاژ و… را در اختیار بازیگر قرار می دهد و این باعث می شود با نقش خود تلفیق شود و به خوبی بازی کند.

کاویانی به نقش خود در سریال روزگار قریب اشاره می کند: حضور همزمان در سریال «او یک فرشته بود» یکی از دلایل حضور کوتاه من در سریال روزگار قریب بود. نقش اولیه‌ام در این سریال پررنگ‌تر بود، اما بلافاصله بعد از «روزگار قریب» پیشنهاد بازی در سریال «او یک فرشته بود» را دریافت کردم. آقای عیاری با کمال میل نقش من را کم کردند تا بتوانم به آن سریال برسم. در واقع حضورم در سریال «او یک فرشته بود» را مدیون تصمیم آقای عیاری و افخمی هستم.

جدایی رامین مهمانپرست و مریم کاویانی

کاویانی درباره جذابیت ایفای نقش پرستار در این سریال که کار اصلی او محسوب می‌شود، می‌گوید: بیش از آن چیزی که مرا جذب کرد، داستان واقعی سریال و در مرحله دوم همکاری با آقای عیاری بود. «روزگار قریب» در واقع دومین سریال من بعد از «راه شب» آقای داریوش فرهنگ بود و افتخار همکاری با آقای عیاری را داشتم. برای من خیلی مهم بود که با این کارگردان بزرگ کار کنم و به تاریخ سریال وفادار باشم.

در پاسخ به این بازیگر، پرستاری که در سریال روزگار غریب نقش او را بازی می کرد، حضوری واقعی در زندگی دکتر قریب داشت یا فقط در ذهن عیاری بود؟ لطفا توجه داشته باشید: من اطلاعات دقیقی ندارم، اما آقای عیاری ویژگی های جدیدی برای جذابیت داستان اضافه کرده است. البته دکتر قریب با توجه به مستندات موجود واقعاً به همه بیماران در زمان بستری شدن توجه داشتند و حمایت های لازم را انجام می دادند. شاید داستان پرستاری که بازی می کنم واقعی باشد و او اخراج شده است.

کاویانی در پایان دلایل عدم فعالیت خود در عرصه بازیگری را نیز بیان می کند: فروردین امسال دوباره بازیگری کردم. در این مدت در دو سریال «آسانسور» و «راز ناتمام» بازی کرده ام. دو قرارداد دیگر هم دارم که چون هنوز جلوی دوربین نرفته ام نمی توانم آن ها را اعلام کنم. من همیشه به بازیگری علاقه داشتم و دارم. اگر شرایط فراهم باشد فرصت اقدام را از دست نمی دهم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا