اخبار روز سینما

تجمع هواداران مریم مومن / سیاهی لشکر یا هوادار واقعی؟

به گزارش پی ام آپ: مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال 1397 با بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. مریم مومن متولد 1377 و 25 سال سن دارد. مریم مومن اصالتا ترک و اهل مشکین شهرستان اردبیل است. مریم مومن در مصاحبه ای گفت که دختر طلاق است و همین باعث شده او در زندگی قوی باشد. مریم مومن اخیرا با انتشار ویدئویی جنجال به پا کرده است.

مریم مومن با انتشار ویدئویی که همه را به یاد محمدرضا گلزار می اندازد، کاربران فضای مجازی را شگفت زده کرد. او ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد جمعیت زیادی برای استقبال از او آمده اند.

در حالی که مریم مومن مدعی بود این جمعیت به خاطر او در این مراسم شرکت کرده اند، چندی پیش ویدئوی مشابهی از حضور محمدرضا گلزار در یک مرکز سیار منتشر شد که برخی از منتقدان گلزار را متهم به استخدام «سیاحی لشکر» برای ایجاد جمعیت کردند. محمدرضا گلزار از آن چند منتقد شکایت کرد.

ویدیوی ارسالی مریم مومن بازیگر سریال «بانوی عمارت» را با هم خواهیم دید.

مریم مومن چگونه بازیگر شد؟

مریم مومن در مورد بازیگر شدنش می گوید: «او در دبیرستان کاملا پنهانی و بدون اجازه خانواده در کلاس های بازیگری شرکت می کرد و خانواده اش علاقه ای به بازیگری شدنش نداشتند.

خانواده ام همیشه دوست داشتند من دکتر یا مهندس شوم، اما من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم و مخفیانه به کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته کار می کردم. زمانی که دبیرستانی بودم وقتی برای کلاس های ورزشی بیرون میرفتم در کلاس های بازیگری شرکت می کردم. در سال اول دبیرستان علاقه ام را به خانواده ام گفتم و آنها برای من شرط قبولی در رشته مهندسی پزشکی را تعیین کردند.

اگر پدر و مادرم در این مورد خم به ابرویشان بیاورند از این راه برمی گردم و اگر واقعاً ببینم پدر و مادرم از ته دل راضی نیستند، همین جا قول می دهم که از این راه برگردم».

مدلینگ مریم مومن با هشتگ ایران

مریم مومن بازیگر جوان متولد ۱۳۷۷ در مشکین شهر و اصالتا ترک زبان است. خانم مومن با بازی در نقش فخرالزمان در سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید.

او برای این عکس‌ها نوشت: «جان  چه می‌دانست که دنیا با او چه خواهد کرد؟» و آن را با هشتگ ایران اضافه کرد.

بسیاری از 215 هزار دنبال کننده مریم مومن از او و این عکس ها تمجید کرده اند.

1

2

3

مریم مومن و شیطنت های دوران مجردی

مریم مومن بازیگر سریال «بانوی عمارت» درباره نقش خود در این سریال گفت: ابتدا نمی دانستم قرار است نقش هیجان انگیزی بازی کنم چون تقریبا تا پایان تصویربرداری فیلمنامه کاملی نداشتم. اما پس از روی غلتک افتادن داستان به خصوصیات اخلاقی فخری پی بردم.»

وی با اشاره به شخصیت فخرالزمان در این سریال گفت: بازی در این نقش فرصت بسیار خوبی برای من بود و خدا را شکر به چیزی که در ذهنم استاندارد بود رسیدم. فخری به نظر من نماد یک فرد قدرتمند است که تمام ویژگی های یک انسان واقعی را دارد. او در عین حال که حالش بد است می خندد. در واقع می خواستیم با نقش فخری یک انسان واقعی را به نمایش بگذاریم.

شاخص-41

بازیگر نقش فخرالزمان درباره جذابیت این نقش در فیلمنامه به خبرگزاری فارس گفت: اصولاً حرف هیچکس را نمی شنوم و فقط حق را می پذیرم و به همین دلیل شخصیت من با فخری فرق دارد. اما گاهی خودم را فخری می بینم مثل شوخی های فخری در مجردی و خیلی خوشحالم که بعد از این همه سال با آقای حمیدن زاد کار کردم.

وی همچنین درباره ورودش به عرصه بازیگری گفت: از کودکی به بازیگری علاقه داشتم و از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سال ها تلاش زیادی کردم تا به جایی که هستم برسم. علاوه بر این، زندگی در بدن شخص دیگری برایم بسیار جذاب بود و در این سریال و در دوره های مختلف، سکانس به سکانس، زندگی های مختلفی را تجربه کردم و با حال و هوای آن لحظه آشنا شدم و تجربه زیادی به دست آوردم.

مریم مومن

این بازیگر با اشاره به دلیلی که او را به سمت بازیگری سوق داد، گفت: هیجان در بازیگری یکی از دلایلی است که من را به سمت بازیگری سوق داد. هیجان به شدت در نقش فخری منعکس شده است. برای من خیلی مهم بود که با بازیگری بتوانم زندگی های متفاوتی را تجربه کنم.

مومنی در خصوص پیشنهاداتی که در این مدت به او شده است، گفت: با توجه به کیفیت ساخت و متن و کارگردانی «بانوی عمارت» از این پس باید در انتخاب و فیلمنامه دقت کنم. کارگردان، فیلنامه و … در انتخابم بسیار حائز اهمیت هستند. امیدوارم از این به بعد با کمک خدا و کمک پدر و مادرم بتوانم تصمیمات خوبی بگیرم. در این مدت پیشنهادهای زیادی چه در سینما، چه در تلویزیون و چه در تئاتر داشتم، اما هنوز متن ها را کامل نخوانده ام و نگاه نکرده ام تا بتوانم جواب قطعی بدهم.

Recent search terms:

  • مریم مومن هوادار

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا