اخبار روز سینما

مریم مومن و دابسمش احساسی او با آهنگ محسن چاوشی + فیلم

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال 1397 با بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. مریم مومن متولد 1377، 25 سال سن دارد و بسیاری از عمر خود را در دنیای شهرت گذرانده است. مریم مومن اصالتا اهل مشکین اردبیل است اما بزرگ شده تهران و ساکن پایتخت است. مریم مومن در مصاحبه ای گفت که فرزند طلاق است و همین موضوع او را در زندگی قوی تر کرده است. مریم مومن اخیرا با انتشار ویدئویی جنجال به پا کرده است.

مریم مومن ویدیویی دابسمش از آهنگ محسن چاوشی را منتشر کرد.

آهنگی که چاوشی خواند و با احساس خانم مومن دوبله شد مربوط به سریال بانوی عمارت است که مریم مومن با بازی در آن سریال شناخته شد.

موتور سواری حرفه ای توسط مریم مومن

مریم مومن بازیگر فخرالزمان سریال بانوی عمارت  به تازگی کلیپی از موتور سواری خود در فضای مجازی منتشر کرده است که با استقبال خوبی روبرو شده است.

ویدئوی ارسالی مریم مومن را ببینید.

مریم مومن چگونه بازیگر شد؟

مریم مومن درباره حرفه بازیگری خود می گوید: او در دوران دبیرستان به صورت خصوصی و بدون اجازه خانواده در کلاس های بازیگری شرکت می کرد و از عدم علاقه خانواده اش به بازیگری اش می گفت.

خانواده ام همیشه دوست داشتند من دکتر یا مهندس شوم، اما من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم و مخفیانه به کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته تمرین می کردم و وقتی بیرون می رفتم تا دبیرستان در این کلاس های ورزشی شرکت می کردم. تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم  و آنها شرط قبولی من در رشته مهندسی پزشکی را گذاشتند.

اگر پدر و مادرم راضی نباشند، از این راه برمی گردم و اگر واقعاً ببینم پدر و مادرم از ته دل ناراضی هستند، همین جا قول می دهم که از این راه برگردم».

گریم متفاوت مریم مومن

مریم مومن را با بازی فخرالزمان در سریال «بانوی عمارت» به یاد داریم، یکی از بازیگران جوان، مستعد و محبوب سینما و تلویزیون ایران است که از کودکی آرزوی بازیگری را داشته و از همان زمان به دنبال آن بوده است.

او چهره ای جذاب و زیبا دارد که با آرایش مناسب بسیار جذاب است. در زیر عکس هایی از گریم جذاب این بازیگر جذاب با دستان ماهر هنرمند ساناز جانکی را می آوریم.

گریم مریم مومن توسط ساناز جانکی.گریم مریم مومن توسط ساناز جانکی.مریم مومن و دابسمش احساسی او با آهنگ محسن چاوشی + فیلم

گریم مریم مومن توسط ساناز جانکی.مریم مومن و دابسمش احساسی او با آهنگ محسن چاوشی + فیلم

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا