اخبار روز سینما

“مریم مومن” با این حلقه تو دست چپش چه جیزی رو میخواد ثابت کنه؟ | عکس

«مریم مومن» با بازی در نقش فخرالزمان در سریال «بانوی عمارت» شهرت پیدا کرد.

او بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال ۱۳۷۷ در اردبیل متولد شده و در حال حاضر ۲۵ سال دارد. «مریم مومن» اصالتاً از ترک‌ها و اهل مشکین‌شهر است. در یک مصاحبه، او اعلام کرده است که فرزند طلاقی است و این موضوع باعث شده تا در زندگی با چالش‌هایی مواجه شود. به تازگی «مریم مومن» ویدئویی منتشر کرده که باعث بروز جدل شده است.

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون تصویری جنجالی منتشر کرده است. خانم مومین در این تصویر انگشتری به انگشت حلقه خود زده است که باعث شده بسیاری از افراد متاهل یا غیر متاهل شک کنند.

برخی از کاربران نوشتند که مریم مومن در این تصویر عمداً می خواست انگشتر در دستان خود را به مردم نشان دهد.

البته برخی دیگر نوشته اند انگشتر یا انگشتری در دستان این بازیگر لزوما به معنای متاهل بودن او نیست.

به هر حال باید منتظر ماند و دید مریم مومن چه واکنشی به این صحبت ها نشان می دهد.

"مریم مومن" با این حلقه تو دست چپش چه جیزی رو میخواد ثابت کنه؟ | عکس

تغییر چهره مریم مومن

مریم مومن بازیگر ۲۵ ساله ایرانی است که به دلیل استفاده از آرایش‌های غلیظ و عجیب‌غریبی که باعث نمایش سن او بیشتر از حد معمول می‌شود، توجه بسیاری از مخاطبانش را جلب کرده است. در استوری جدید اینستاگرامش، مریم مومن از استایل جدید خود رونمایی کرده است.

او در تصویر جدید با یک مانتوی مجلسی آبی، که دارای طرح‌های سفید و ستاره‌ای زرق و برق‌دار با تزئینات طلایی است، و یک شال همرنگ با مانتو است. اما موهای شانه‌ای فرفری که با صورتی که با آرایش شده است، ترکیب شده‌اند، به نظر یک انتخاب مناسب برای این تیپ نمی‌رسند.

نسخه جدید مریم مومن

مریم مومن چگونه بازیگر شد؟

مریم مومن درباره حرفه بازیگری خود می گوید: او در دوران دبیرستان به عنوان معلم خصوصی و بدون اجازه خانواده در کلاس های بازیگری شرکت می کرد و از عدم علاقه خانواده اش به بازیگری اش فاش می کرد.

خانواده ام همیشه دوست داشتند من دکتر یا مهندس شوم، اما من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم و مخفیانه به کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته تمرین می کردم و زمانی که بیرون می رفتم تا دبیرستان در این کلاس های ورزشی شرکت می کردم. من و مدرسه علاقه ام را به خانواده ام گفتم و آنها شرط قبولی من در رشته مهندسی پزشکی را گذاشتند.

اگر به ابروهای پدر و مادرم اخم کرد، از این راه برمی گردم و اگر واقعاً ببینم پدر و مادرم از ته دل ناراضی هستند، همین جا قول می دهم که از این راه برگردم».

مریم مومن

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/مریم-مومن-ازدواج-کرد؟-عکس-مریم-مومن-هم/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا