اخبار روز سینما

دلیل اینکه “مریم معصومی” تا حالا ازدواج نکرده، چیست؟/ آیا این دلایل، منطقی هستند؟

به گزارش پی ام آپ، مریم معصومی، بازیگری که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد و ۳۶ ساله است، در گفتگویی به دلایل عدم ازدواج خود پرده‌برداری کرده است. وی بیان کرده است: “یکی از دلایلی که خود من ترجیح می دهم ازدواج نکنم، این است که نمی‌خواهم در آینده به دلایل مختلفی با مشکلات طلاق روبرو شوم. به دور از این مسئله، ترجیح می‌دهم به عنوان یک فرد مجرد زندگی کنم.

مریم معصومی گفت: مریم معصومی درباره شرایط ایده‌آل برای ازدواج خود گفته است؛ وی بیان کرده است که برای او، تحصیلات بالا و خانواده مناسب دو فاکتور بسیار مهم برای انتخاب همسر است. او معتقد است که دنیای افراد تحصیل‌کرده با دنیای دیگر افراد تفاوت قابل توجهی دارد و به همین دلیل، تحصیلات همسر آینده‌اش به اندازه کافی برایش اهمیت دارد. همچنین، خانواده نیز برای او از اهمیت بالایی برخوردار است و وی می‌خواهد همسری را داشته باشد که از نظر فکری و مالی مستقل باشد و از خانواده‌اش مستقل عمل کند. به طور خلاصه، مریم معصومی یک مرد کامل و مستقل را به عنوان همسر آینده‌اش تصور می‌کند.

گردآوری شده از سایت فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا