اخبار روز

مرگ مرموز مردی ناشناس؛ جنایت یا تصادف؟

بازپرس جنایی مرگ مرد ناشناس بر اثر اصابت ضربه به سر را مشکوک دانست و دستور تحقیقات بیشتر را داد. به گزارش سایت جنایی، ساعت 10 صبح روز دوشنبه دهم ساعت 10 صبح ماموران کلانتری 112 ابوسعید در محل حاضر شدند. مهر پس از تماس با اورژانس از مرگ مردی در حوزه استحفاظی خود مطلع شدند و پس از رسیدن به محل، تحقیقات را آغاز کردند.

ماموران کلانتری در بررسی اولیه موضوع متوجه شدند مردی با ۱۱۵ تماس گرفته و از خوابیدن مرد میانسالی بیهوش پشت میز خیابانی در محله ابوسعید خبر داد. امدادگران سپس مرد میانسال را به بیمارستان بردند اما او جان سالم به در نبرد و جان باخت.

با معاینات اورژانس، کادر پزشکی و پزشکی قانونی، تاثیر ضربه بر سر متوفی مشخص شد و مرگ وی مشکوک شد. در ادامه تحقیقات مردی پیدا شد که موضوع را به پلیس اطلاع داد و مدعی شد: در حال عبور از کنار جاده بودم که دیدم این مرد افتاد، تکان خورد و بیهوش شد. به همین دلیل موضوع را به اورژانس گزارش دادم.»

در بازرسی از کیف های متوفی هیچ گونه هویتی کشف نشد، به همین دلیل هویت وی هنوز مشخص نیست و تحقیقات برای شناسایی هویت وی با بررسی پرونده افراد مفقودالاثر ادامه دارد. جسد نیز به پزشکی قانونی تحویل داده شد و تحقیقات برای یافتن علت مرگ ادامه دارد.

همچنین در بخشی دیگر از تحقیقات بازپرس جنایی دستور بررسی تصاویر دوربین های مداربسته را صادر کرد تا مشخص شود سر متوفی به دلیل تشنج به میز برخورد کرده یا اتفاق دیگری افتاده است.

بیشتر بخوانید:

خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری در اهواز

رابطه پنهانی تناب در فرجام با زن جوان همسایه/ برای اعتراف به شوهرش ویال هوا دادم!

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا