اخبار روز سینما

مردان ایرانی از عکس گرفتن با فریبا نادری منع شدند

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون است. فریبا نادری با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید. فریبا نادری در این سریال نقش همسر دوم صابر را بازی می کرد که نقشی منفی بود، وجوه مختلفی را در این بازیگر به نمایش گذاشت و تاثیر عجیبی در رفتار مردم با او در خیابان داشت. فریبا نادری علاوه بر مداحی در سریال مفقودین و پرستاران نیز بازی کرده است. آخرین اخبار در مورد فریبا نادری به خواندن ادامه دهید.

فریبا نادری بازیگر سرشناس که این روزها در حال اجرای کنسرت «قصه های ترانه های ماندگار» به کارگردانی سید جلال الدین دری در مجموعه کاخ سعد آباد تهران است، در گفت وگوی جدید با رسانه تی وی پلاس در حاشیه این اجرا، درباره حرفه ای بودن خود صحبت کرد. زندگی و خودش گفت

نادری که بیشتر به خاطر نقش‌های تلویزیونی‌اش به‌ویژه بازی در سریال «ستایش» شناخته می‌شود، در این گفت‌وگو گفت که پس از بازی در این سریال پیشنهادهای زیادی برای بازی در نقش همسر دوم دریافت کرده اما همه را رد کرده است. .

وی همچنین درباره تاثیری که بازی اش در سریال ستایش بر مخاطب داشت، گفت: زمانی که زن و شوهری با او آشنا می شدند، زن ها اجازه نمی دادند همسرانشان با او عکس بگیرند.

فریبا نادری که در سال 1400 با بازی در فیلم خیانت توانست همکاری با مسعود کیمیایی کارگردان مشهور سینمای ایران را تجربه کند از بازیگرانی است که با آثار مسعود کیمیایی عاشق سینما شده است. او همیشه خود را جای بازیگران می‌گذاشت، فیلم‌های این کارگردان مشهور ایرانی را تصور می‌کرد تا سرانجام فرصت همکاری با او را پیدا کرد.

نادری از ازدواج خود نیز به عنوان نقطه عطف زندگی خود یاد کرد و همسرش را تکیه گاه خود دانست.

جگری فریبا نادری و همسرش!

مهرداد طباطبایی، همسر فریبا نادری در مصاحبه ای از فعالان حوزه لبنیات گفت. مهرداد طباطبایی به تازگی با همسرش فریبا نادری رستوران افتتاح کرده است.

مهرداد طباطبایی درباره علت این موضوع گفت: نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارجی ما مهمان ما بود و می خواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی پیدا نکرد و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر است. فقط در مناطق خاصی از تهران موجود است. آیا در درکه، دربند، فرحزاد یا برخی از نقاط شهر خدمت می کنید؟ به همین دلیل با پسرخاله ام که صاحب رستوران است به فکر افتتاح رستوران افتادیم. الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی و فریبا مدیریت فروش و بازاریابی را بر عهده دارد.

فریبا نادری عکس و بیوگرافی فریبا نادری و همسرش.

فریبا نادری: آزار جنسی زنان در سینما موضوعی ساختگی نیست

فریبا نادری با اشاره به اینکه در گذشته تعداد درگیری های جنسی و خشونت علیه زنان در سینما بیشتر بود، تاکید کرد: رنگ آمیزی فضای مجازی در جامعه به کاهش تعارضات جنسی در سینما کمک کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با برنا گفت: قطعا موضوع خشونت علیه زنان و تجاوز جنسی به آنها در سینما موضوعی تخیلی نیست وگرنه پس از آن شاهد این همه واکنش به این موضوع نبودیم. . گل سرخ.”

نادری تصریح کرد: اکثر زنانی که در عرصه سینما فعالیت می کنند، به ویژه سینماگرانی که در پشت صحنه حضور دارند، سرپرست خانواده یا مستقل هستند و به همین دلیل قطعاً کار برای آنها مهم است و این نیاز به کار و شغل باعث می شود هر کسی شرایطی که تحمل آن سخت است و در برخی موارد عده ای از این موقعیت سوء استفاده می کنند و دست به حملاتی می زنند که متاسفانه تاکنون نگاه جدی برای حل این مشکل وجود نداشته است.

فریبا نادری: آزار جنسی زنان در سینما موضوعی ساختگی نیستوی افزود: بیانیه هایی که علیه خشونت علیه زنان و تجاوز جنسی به زنان در سینما مطرح می شود قطعا نکته مثبتی است و اگر این حرکت ها منجر به تصویب قوانین سخت گیرانه شود، می توان انتظار بهبود شرایط را داشت. قراردادهای کاری باید مشخص باشد و کارفرمایان باید در قرارداد تعهداتی داشته باشند که باید انجام شود. با وجود نگاه جدی به این موضوع، می توان به کاهش معضل خشونت علیه زنان و تجاوز جنسی امیدوار بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: من سال هاست در سینما و تلویزیون فعالیت می کنم و فکر می کنم در گذشته این مشکل بیشتر در سینما و به لطف رنگ آمیزی فضای مجازی بود. . در زندگی مردم و جامعه میزان. درگیری‌های جنسی و خشونت علیه زنان در سینما کاهش یافت زیرا افشاگری‌ها در این فضا توانست بسیاری از افراد متجاوز را متقاعد کند که این کار را نکنند و در واقع جرات انجام آن را نداشتند. چون باید پاسخگوی رفتارشان در فضای مجازی بودند. . بنابراین بیان این مشکل از سوی سینماگران زن می تواند به کاهش این معضل بزرگ منجر شود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا