اخبار ورزشی

گزارشی از رویدادهای چهارمین روز مرحله گروهی جام باشگاه‌های هندبال آسیا (2023) به میزبانی ایران و استان اصفهان

به گزارش پی ام آپ، چهارمین روز از مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا (2023 به میزبانی ایران و استان اصفهان) امروز دوشنبه 15 خرداد 1402 با برگزاری پنج دیدار در سالن 25 آبانمجموعه ورزشی نقش جهان ادامه خواهد داشت.

مرحله گروهی جام باشگاه های هندبال آسیا 2023 از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و پس از انجام 15 بازی در سه روز متوالی، یکشنبه بر اساس تقویم کنفدراسیون هندبال آسیا برای همه تیم ها استراحت بود و از امروز مسابقات در گروه اول و دوم از ساعت 10 صبح دوباره شروع می شود.

نزاجا شهید شاملی از ایران – نجمه از بحرین

اولین دیدار مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا 2023 بین تیم های نیروی زمینی شهید شاملی از ایران و نجمه از بحرین برگزار می شود. هر دو تیم با دو برد و یک باخت در رده های دوم و چهارم گروه دوم قرار دارند و هر تیمی که در این مبارزه شکست بخورد تقریبا شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی نخواهد داشت و حتی در صورت پیروزی باز هم می تواند به چهار تیم اول برسیم.

مرحله گروهی پس از یک روز استراحت دسته جمعی ادامه دارد/ شاگردان ویوویچ منتظر دومین برد خود هستند

الدحیل قطر – باشگاه جونیور چین

در دومین دیدار گروه B الدحیل قطر که مصمم به نیمه نهایی است باید به مصاف جونیور چینی برود. الدحیل در پاس اول بدون مشکل توانست تاشکند ازبکستان را شکست دهد اما در بازی دوم به طور غیرمنتظره با اختلاف یک میلیمتری مغلوب النجمه شد تا در آستانه قرمز شدن اما با درخشش قرار بگیرد. عملکرد روز شنبه در بازی با الکویت کویت، نیمه دوم را بردند، با بهترین تفاضل گل هم اکنون صدرنشین هستند و با پیروزی احتمالی مقابل جونیور چین اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی خواهند بود.

مرحله گروهی پس از یک روز استراحت دسته جمعی ادامه دارد/ شاگردان ویوویچ منتظر دومین برد خود هستند

تاشکند ازبکستان – الکویت کویت

در دیدار تاشکند ازبکستان و الکویت کویت که سومین بازی متوالی تیم های گروه B است، تعادل به شدت به سود کویتی ها متمایل شده است. تاشکندها با یک باخت و یک تساوی در رده پنجم گروه دوم قرار دارند و برای کسب همین مقام باید با رقیب هم رده خود جونیور رقابت کنند. اما پس از دو برد مهم متوالی مقابل النجمه و نزاجا شهید شاملی، پس از نمایشی نزدیک به الدحیل شکست خوردند و بازی امروز آخرین فرصت آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی در قاره کهن است.

مرحله گروهی پس از یک روز استراحت دسته جمعی ادامه دارد/ شاگردان ویوویچ منتظر دومین برد خود هستند

الریان قطر – الکاظمه کویت

رقابت های گروه اول در روز چهارم از ساعت 16 بین تیم های الریان صدرنشین و الکاظمه کویت ادامه خواهد داشت. الریان قطر در دو دیدار با عملکردی شگفت انگیز به دو برد دست یافت. نماینده قطر در اولین بازی موفق شد در فضایی عجیب نقشجهان سپاهان را با هشت گل شکست دهد و با پیروزی مقابل الکاظمه رسما راهی نیمه نهایی شود. از طرفی الکاظمه کویت که پیروزی مقابل نماینده هند با عقب نشینی اش محو شد، با اختلاف تنها دو گل مغلوب سپاهان شد و در بازی سوم مقابل نماینده عمان قرار گرفت که حالا سپاهان یک رقیب جدی برای صعود به نیمه نهایی و نتیجه در این بازی بسیار مهم است.

مرحله گروهی پس از یک روز استراحت دسته جمعی ادامه دارد/ شاگردان ویوویچ منتظر دومین برد خود هستند

سپاهان ایران – نماینده عمان

آخرین دیدار روز چهارم مرحله گروهی جام ملت های آسیا در هندبال توسط سپاهان از ایران و نماینده عمان از ساعت 18 برگزار می شود. طلایی پوشان اصفهان که در بازی اول باخت بدی مقابل الریان قطر داشتند، در بازی دوم هر چه بیشتر الکاظمه کویت را شکست دادند تا مشکلی برای صعود به نیمه نهایی نداشته باشند. حالا سپاهانی که با توجه به بازگشت نماینده هند به کشورش، آخرین بازی خود در مرحله گروهی برابر نماینده عمان است، تنها به برد نیاز دارد تا برای حضور در مسابقات منتظر نتایج و ناامیدی های دیگر نباشد. نیمه نهایی البته عمان هم می تواند برای شاگردان وویویچ دردسرساز شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا