اخبار روز

مدیرعامل پرسپولیس از دست خبرنگاران فرار کرد! /فیلم

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، پس از پایان جلسه هیئت مدیره، مدیرعامل پرسپولیس در حالی که روی صندلی عقب ماشین خوابیده بود، از دست خبرنگاران فرار کرد و به آنها پاسخ نداد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه استقلال به توافق رسید.

فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی، لیگ بیست و سوم را بیش از هر زمان دیگری حساس کرد و هواداران دو تیم منتظرند تا ببینند در پایان امروز چه اتفاقی برای بیرانوند می افتد.

علیرضا بیرانوند شب گذشته با مسئولان و نزدیکان باشگاه استقلال جلسه ای برگزار کرد و به توافق رسید.

بیرانوند صبح امروز پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس بار دیگر به دیدار حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال رفت و دیداری دو ساعته با وی داشت.

پیگیری های خبرنگار پی ام آپ حاکی از آن است که بیرانوند و کریمی به توافق کامل رسیده اند و تا 24 ساعت دیگر باشگاه استقلال قرار است رقم نهایی را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

این در حالی است که وحید امیری بازیکن پرسپولیس و دوست صمیمی بیرانوند امروز بدون ذکر نام استقلال با انتشار پیامی نوشت: «علیرضا جایی نمی رود که دل هواداران و عاشقان پرسپولیس شکسته شود».

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا