اخبار روز

مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفت آی پاکی را روی دست همه ریخت! / بنزین گران نخواهد شد!

یکی از شایعاتی که به تازگی در فضای مجازی همه را درگیر کرده است خیر افزایش قیمت سوخت و نگرانی مردم از این بابت است. مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفت اعلام کرده است که این شایعات و بخش نامه ها کذب است و در حال حاضر افزایش قیمت نخواهیم داشت.

مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده های نفتی درباره اخباری مبنی بر افزایش احتمالی قیمت سوخت گفت: این موضوع نیز تکذیب می شود و بخشنامه های منتشر شده در فضای مجازی درباره آن کذب محض است.

به گزارش پی ام آپ، عرب عاملی درباره تعطیلی برخی از پمپ بنزین ها گفت: تمامی پمپ بنزین های تهران فعال هستند و اخبار مربوط به تعطیلی آنها کذب است.

وی گفت: احتمالاً تعطیلی برخی از ایستگاه ها به دلیل تغییر شیفت یا تمدید جایگاه است که تنها چند دقیقه زمان می برد و به سرعت قابل رفع است.

عرب عاملی گفت: عملیات توزیع سوخت در پمپ بنزین ها به صورت 24 ساعته در حال انجام است و برنامه ای برای تعطیلی در روزهای آینده وجود ندارد.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: از مردم می خواهیم بدون نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول، شبانه روز مخازن خود را پر کنند.

عرب عاملی در خصوص اخباری مبنی بر افزایش احتمالی قیمت سوخت گفت: این موضوع نیز تکذیب می شود و بخشنامه هایی که در این خصوص در فضای مجازی منتشر شده کذب محض است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا