اخبار روز

مدودف در رابطه با جنگ در برابر اوکراین گفت: روسیه جز ادامه دادان، چاره دیگری ندارد!

جزئیات دقیق صحبت‌های مدودف را از اینجا بخوانید.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه، اظهار داشت که اگر جنگ با اوکراین سال‌ها یا حتی دهه‌ها ادامه یابد، مسکو به جز ادامه آن، چاره دیگری ندارد. وی افزود: ما در این مسیر تنها با یک انتخاب مواجه هستیم؛ یا ما باقی خواهیم ماند یا آنها.

در کانال تلگرامی خود، مدودف توضیح داد که پس از مدتی، مقامات غربی تغییر خواهند کرد و نخبگان آنها خسته شده و به مذاکره و آتش‌بس تمایل خواهند داشت.

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با تأکید بر لزوم نابودی رژیم ملی‌گرای اوکراین، افزود: حتی اگر از این رژیم تنها خاکستری باقی ماند، نباید به آن خاکستر اجازه داد که به هیچ شرایطی فرصت بازتولید داشته باشد.

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه، با یادآوری این نکته که روسیه چاره دیگری ندارد، به تصریح اشاره کرد: اگر این جنگ سال‌ها یا حتی دهه‌ها طول بکشد، باید آن را ادامه دهیم؛ چرا که یا ما رژیم سیاسی متعارض را نابود خواهیم کرد یا غربی‌ها با همدیگر، وجود روسیه را تهدید خواهند کرد.

وی افزود: بنابراین آنها تنها با نابودی کامل رژیم این کشور دشمن و تضمین وفاداری مطلق کی یف و کنترل مسکو بر هر اتفاقی که در خاک اوکراین رخ می دهد و خواهد افتاد می توانند از تهدیدهای خود علیه روسیه جلوگیری کنند و ما به آن دست خواهیم یافت. پیدا شد.

مدودف با تاکید بر اینکه شکست غرب در اقداماتش در قبال اوکراین اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: «مهم نیست که رهبران غربی که به مردم خود اهمیتی نمی‌دهند، قول داده‌اند تا زمانی که کی‌یف سلاح می‌گیرد، حمایت کنند». پول برای حمایت و بازسازی ویرانه های اقتصاد در حال مرگ رژیم کی یف در حالی که تحریم های جنون آمیز خود را علیه روسیه حفظ می کنند، زیرا در نهایت هیچ کدام از اینها کارساز نخواهد بود.

وی افزود: برای آنها جنگ در اوکراین یک جنگ در خارج از کشور است. مردم غرب با مردمی که در این جنگ جان خود را از دست می دهند بیگانه هستند و از کشته شدن آنها متاسف نیستند.

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه به طور قاطع تأکید کرد: بنابراین، غربی‌ها هیچگاه به نقطه‌ای پیشرفت نخواهند کرد که باعث تضرر از منافع آنها شود.

وی افزود: شاید سران غرب در اجلاس‌های سران یا در سازمان ملل با صدای بلند اعتراض کنند، اما در نهایت این جنگ برای آنها یک جنگ خارجی است، و جنگ در خارج زمان‌بر، خسته‌کننده، هزینه‌بر و بی‌ربط می‌شود.

در پایان، مدودف تصریح کرد: اما برای ما، این یک تراژدی است، یک نبرد وجودی و جنگ برای حفظ حیات است. ما تنها با یک انتخاب مواجه هستیم، و آن انتخاب این است که در پایان، ما باقی خواهیم ماند یا آنها.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا