اخبار ورزشی

مدال‌های طلا کشتی آزاد نوجوانان در قهرمانی آسیا به دست رزمندگان ایران

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، نخستین دیدارهای سه وزن کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا امروز دوشنبه بیست و دوم خردادماه در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و سه نماینده کشورمان به مدال طلا دست یافتند. سینا خلیلی در وزن 65 کیلوگرم، ابوالفضل حسینی در وزن 71 کیلوگرم و ابوالفضل رحمانی در وزن 80 کیلوگرم سه نماینده کشورمان بودند که به مدال طلا دست یافتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در مسابقات رزمندگان کشور، وزن 65 کیلوگرم، سینا خلیلی وی با شکست دادن محمد عبدالله از پاکستان و یوساکو تسوجیتا از ژاپن به مرحله نیمه نهایی رسید. در این مرحله با شکست دادن سورابا آنها از هند با نتیجه 11 بر صفر به فینال راه یافت و با شکست دادن سد رستم جان از قرقیزستان، مدال طلا را به دست آورد.

در وزن 71 کیلوگرم، ابوالفضل حسینی با شکست دادن سوت بزن پوروداگوا از مغولستان و کای تغییر از چین تایپه به مرحله نیمه نهایی رسید و با شکست دادن آلپ ارسلان بگانجوف از ترکمنستان، به فینال صعود کرد. در این دیدار علیه نوردو سلبکوف از قزاقستان با نتیجه 6 بر 2، مدال طلا را به دست آورد.

در وزن 80 کیلوگرم، ابوالفضل رحمانی با شکست دادن بیام درج انتخابات از مغولستان و دولتگلدی میرادوف از ترکمنستان به مرحله نیمه نهایی رسید. با شکست دادن نوراسیل یاراسیل از قزاقستان، وی به فینال راه یافت و با 10 گلزنی علیه سورابا از هند، مدال طلا را به دست آورد.

مسابقات هفت وزن دیگر نیز در جریان است و در وزن‌های مختلف، نمایندگان کشورمان در حال رقابت با حریفان خود می‌بازند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا