اخبار ورزشی

مدال نقره بر گردن بانوی تکواندو کار ایرانی! /آغاز مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ 2023 در شهر رم ایتالیا با حضور تکواندوکاران ایرانی

به گزارش پی ام آپ، مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ در سال 2023 از امروز جمعه نوزدهم خردادماه رقابت های وزن منهای 57 کیلوگرم زنان، منهای 68 و 80+ کیلوگرم مردان در شهر رم ایتالیا آغاز شده است که «ناهید کیانی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان» نمایندگان آن از ایران هستند، در این مسابقات حضور دارند.

«ناهید کیانی» تکواندوکار طلایی کشورمان در جام جهانی 2023 به عقب وزن -57 کیلوگرم، در اولین دیدار بافناپا هارن جانقهرمان جهان در سال 2019 از تایلند مبارزه کرد و پیروز شد و سپس در یک مبارزه سخت مقابل ندا لعرج» نفر پنجم رده بندی از مراکش بود و این حریف هم از او جلو افتاد.

کیانی در مرحله یک چهارم وزن 57 کیلوگرم جایزه بزرگ رم 2023 با برتری در 2 روز مساوی چالش برانگیز نماینده چین تایپه و نایب قهرمان جهان در سال های 2022 و 2023 و همچنین قهرمان المپیک توکیو به مرحله نیمه نهایی وزن خود راه یافت. کیانی در دیدار نیمه نهایی مسابقات جایزه بزرگ 2023 رم ایتالیا به مصاف کیم از کره جنوبی رفت و توانست در دیداری نزدیک و حساس حریف خود را 2-1 شکست دهد و به فینال راه یابد. کیانی نماینده شایسته ایران در فینال است. باران مسابقات وزن 57 کیلوگرم جایزه بزرگ رم هم همینطوربا شکوه جونز قهرمان اسطوره ای تکواندو در این مسابقه در ۲ راند شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین علیرضا نادعلیان، ابوالفضل عباسی و متین در چارچوب این رقابت ها رضایی با شکست مقابل حریفان از دور رقابت ها حذف شد.

این مسابقات با حضور 253 تکواندوکار از 53 کشور به مدت 3 روز به همت ایتالیا در رم برگزار می شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا