اخبار ورزشی

مدافع پاری‌سن ژرمن تحت هدایت پپ گواردیولا/ جزئیات خبر

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، منچسترسیتی، پس از اینکه در فصل گذشته موفق شد سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی انگلستان را کسب کند، به دنبال تقویت هر چه بهتر ترکیب خود می‌باشد. به گزارش مارکا، سیتیزن‌ها قصد دارند با پاری‌سن‌ژرمن مذاکره کنند، زیرا آشفتگی در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن، موجب شده بود که اشرف حکیمی، که می‌تواند جانشین کایل واکر در این تیم باشد، در دسترس باشد.

کایل واکر، در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر برای منچسترسیتی به میدان نرفت. به تازگی شنیده شده که بایرن‌مونیخ علاقه خود به جذب این بازیکن ملی‌پوش انگلیسی را اعلام کرده است، اما به نظر می‌رسد که ستاره تیم پپ، قصد دارد در منچسترسیتی بماند و آماده تمدید قرارداد خود با این باشگاه است.

قرارداد فعلی حکیمی با پی اس جی در ژوئن 2026 به پایان می رسد که می تواند کار را برای سیتی سخت کند. سیلو آزول چند سال پیش و زمانی که هنوز در بروسیا دورتموند بود قصد داشت اشرف را به خدمت بگیرد اما قراردادی امضا نشد و این ستاره در سال 2021 به غول فرانسوی پیوست.

قهرمان اروپا در آستانه به خدمت گرفتن متئو کواچیچ از چلسی است و این هافبک احتمالاً پس از هموطنش جوسکو گواردیولا شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا