اخبار روز

اظهارات نتانیاهو پیرامون اقدامات ایران در اعتراضات صهیونیست‌ها! / خط و نشان کشیدن نخست وزیر اسرائیل برای ایران!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که به عنوان رهبر حزب لیکود فعالیت دارد. در ادامه هذیان گویی نتانیاهو پیرامون دست داشتن ایران در اعتراضات صهیونیست‌ها را مشاهده خواهید کرد.

زمانی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا سفر کرد، در واکنش به تظاهرات مخالفانش که در ورودی فرودگاه علیه او تجمع کرده بودند، مخالفان خود را همدستان ایران و جنبش آزادیبخش فلسطین توصیف کرد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از عصر ایران به نقل از پایگاه خبری آی 24 اسراییل نتانیاهو صبح روز دوشنبه قبل از ترک تل آویو به مقصد آمریکا، مخالفان معترض خود را عامل رسوایی اسرائیل در صحنه بین المللی خواند و مدعی شد آنها در مخالفت با جنبش آزادیبخش فلسطین و ایران شریک هستند.

وی درباره راهپیمایی اعتراضی مخالفانش در میدان بن گوریون گفت: از دیدگاه آنها آزار و اذیت و خشونت علیه شخصیت های عمومی و بی توجهی به قانون طبیعی به نظر می رسد. پس اگر بروند اسراییل را جلوی چشم کشورها بدنام کنند، اینطور است.» همچنین برای «به نظر عادی می رسند. به نظر من طبیعی نیست زمانی که رهبر اپوزیسیون بودم هرگز چنین کاری نکردم.»

“دیگر هیچ چیز مرا شگفت زده نمی کند. مردمی که این تظاهرات را سازماندهی می کنند از بودجه خوبی برخوردار هستند. این اعتراضات سازماندهی شده و تأمین مالی شده است که از همه مرزها عبور می کند.»

اظهارات نتانیاهو پیرامون اقدامات ایران در اعتراضات صهیونیست‌ها! / خط و نشان کشیدن نخست وزیر اسرائیل برای ایران!

نتانیاهو مدعی شد: «فکر می‌کنم این دوازدهمین بار است که به عنوان نخست‌وزیر در سازمان ملل صحبت می‌کنم. اعتراضات هم له و هم علیه اسرائیل همیشه وجود داشته است، اما این بار شاهد تظاهرات افرادی هستیم که با جنبش آزادیبخش فلسطین (ساف) و ایران در مخالفت با او، همدست شده اند.

مخالفان نتانیاهو تهدید کرده اند که در آمریکا تظاهراتی علیه او برگزار می کنند و هنگام بازگشت از سفرش به آمریکا بیرون فرودگاه منتظر او خواهند بود.

نتانیاهو در جمع خبرنگاران در فرودگاه بن گوریون بار دیگر ایران را تهدید کرد و گفت: امروز دنیا می بیند و من قطعا تاکید می کنم که ایران تمام تعهدات خود را زیر پا می گذارد، آشکارا دروغ می گوید و قصد تولید سلاح هسته ای را دارد. به تجاوزات خود در منطقه ادامه دهد. ما از هر دو مراقبت خواهیم کرد. امروز تهدیدهای یکی از مقامات رژیم ایران را شنیدم. پیشنهاد می کنم ما را تهدید نکند. او و این رژیم باید بدانند که ما به هر حمله ای به مردم پاسخ خواهیم داد و شهروندان ما با خشونت پاسخ خواهند داد.

نتانیاهو افزود که با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و گروهی از رهبران جهان درباره تهدیدات ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل صحبت خواهد کرد.

وی گفت: من اکنون به مجمع عمومی سازمان ملل می روم و در آنجا نماینده اسرائیل در برابر ملت های جهان خواهم بود. من همچنین با بسیاری از رهبران جهان، به ویژه رئیس جمهور بایدن، ملاقات خواهم کرد و با آنها به طور خاص درباره ایران گفتگو خواهم کرد. و دایره صلح و گفتگو را گسترش خواهم داد.»

نتانیاهو برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل ابتدا به کالیفرنیا، آمریکا و سپس به نیویورک سفر خواهد کرد.
او در سانفرانسیسکو با ایلان ماسک، مدیر شبکه اجتماعی X (توئیتر) ملاقات خواهد کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا