اخبار ورزشی

محمدی: چند پروژه نیمه تمام در دو روز گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، امروز شنبه 30 خردادماه مراسم افتتاحیه سالنامه ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور محمد فولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، جواد برگزار شد. محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از روسای هیئت های ورزشی و اصحاب رسانه در محل سالن ورزشی دیدار کردند.

در ابتدا جواد محمد مدیرکل ورزش و جوانان استان با خیر مقدم به حضار در خصوص احداث پروژه های ورزشی در شهرستان ها گفت: روز گذشته پس از 15 سال استخر شنا در شهرستان چادگان افتتاح شد. امروز در شهرستان ورزنه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال افتتاح و استخر شنا پس از 11 سال افتتاح و به بهره برداری رسید. ضمناً مراسم افتتاحیه یادواره شهدای ورزشکار و اداره کل را در ورودی ساختمان اداره کل داشتیم. در ادامه شاهد افتتاحیه تقویم ورزش و جوانان استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: کنگره شهدای استان و به ویژه هیئت ورزش که بیش از 1100 شهید ورزشی در استان دارد که با همت میزهای ورزشی، آموزشی و شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط اجرا شده است. در پایان از مسئولین هیئت های ورزشی و مسئولین ادارات شهرداری و همچنین رسانه هایی که ما را در این سفر همراهی کردند تشکر می کنم.

به گزارش پی ام آپ، در پایان این برنامه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان سالنامه ورزشی استان ارائه شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا