اخبار روز سینما

“محمدعلی فردین” خوشتیپ‌ترین هنرمند ایرانی در تمام این سالهاست!/ تصاویری از استایل بی‌نقص این هنرمند!

استایل خاص محمدعلی فردین را در سال‌های اوج هنری‌اش در ادامه مشاهده کنید.

فردین، یکی از بازیگران محبوب سینمای ایران در دوران پیش از انقلاب، بود. او به عنوان یک هنرمند بزرگ شناخته می‌شد و در ورزش کشتی نیز بسیار موفق بود، به طوری که مدال‌های بسیاری به خود اختصاص داد. فردین در فیلم‌های مانند “سلطان قلبها”، “کوچه مردها”، “گنج قارون”، “راز درخت سنجد”، “ساحل انتظار”، “باباشمل”، “میعادگاه خشم”، “ناجورها”، “ایوب”، “برزخی‌ها”، “جهنم + من” و “جبار سرجوخه فراری” نقش آفرینی کرد. به او لقب “سلطان قلب‌ها” نیز داده شده است. فردین همچنین در زمینه مد و استایل پیشرو بود و برای مردان خوش پوشان دوران خود منبع الهام بسیاری بود.

با شنیدن نام برخی افراد می‌توان ساعت‌ها به فکر فرو رفت. افرادی که از خود تصاویری جز نیکی به جا نگذاشتند. ماجرای امروز ما هم پیرامون یکی از همین نیک‌های روزگار می‌گذرد. پسر خوشتیپ محله، ادیب الممالک، سال ۱۳۰۹ متولد شد و قبل از سی سالگی قهرمان کشتی ایران و جهان بود. اما مسیر زندگی او باید از پرده‌ی نقره‌ای می‌گذشت.

به گزارش چی بپوشم، تناسب اندام و چهره دوست‌داشتنی‌اش، از او یک سوپراستار خوش‌استایل می‌ساخت که از تصاویر به جا مانده از چندین دهه می‌توان این حجم از زیبایی را به وضوح دید. در این مطلب به سراغ محمدعلی فردین رفتیم، مردی که تا آنسوی ابدیت در قلب همه ماست. با چی بپوشم همراه باشید.

دلبری با یقه اسکی

از گذشته های دور تاکنون، یقه یقه اسکی به عنوان یکی از نمادین ترین لباس های زمستانی انتخاب شده است. در این مطلب تمامی بازیگرانی که گردنبند اسکی آنها با ارزش است! گفتیم که ویژگی اصلی یقه اسکی علاوه بر جذابیت بیش از حد و تاثیر خاصی که بر استایل هر فرد می گذارد، می تواند گردن را نیز گرم نگه دارد و برای فصول سرد سال انتخاب بسیار درستی است.

"محمدعلی فردین" خوشتیپ‌ترین هنرمند ایرانی در تمام این سالهاست!/ تصاویری از استایل بی‌نقص این هنرمند!

عکس‌های گذشته سلبریتی‌های ایرانی نشان می‌دهد که این انتخاب در سال‌های اخیر چندان فراگیر نشده است و در سال‌های اخیر افرادی بودند که استایل‌های جذابی با آن ارائه کردند. محمدعلی فردین نیز از این قاعده مستثنی نیست و شجاعت او در این سبک مثال زدنی است.

محمد علی در مدل شلوار جین!

فردین را به ندرت با شلوار جین می توان دید. اما او چهره خاصی دارد و با اندام متناسب و خوش فرمش این توانایی را داشت که در هر استایلی بدرخشد. خوب، کاپشن جین هم مانند یقه اسکی تاریخ انقضا ندارد و از دهه های گذشته تا به امروز طرفداران خود را به خصوص در بین نسل های جوان داشته است.

سبک پوشش فردین

یک سلبریتی موفق نیز روندهای جوان پسند را دنبال می کند و البته یک نکته را نیز نباید نادیده گرفت. فقط فردین به هر لباس اعتبار می دهد.

فردین یکی از سه ستاره قبل از انقلاب

قاب سنگینی از روزهای طلایی هنر، به خصوص سینما، ما را به سمت سه هنرمند برجسته می‌برد. آنها الگوهایی با استایل شیک و آراسته هستند و قابلیت مقایسه با سلبریتی‌های قدیمی و جدید را دارند. بیا و از نیم‌بوت چرمی و واکس‌خوردهٔ بهروز وثوقی در این قاب لذت ببریم.

رفتار هنرمندان همیشه قابل قضاوت است، ساز و کاری که بهروز، فردین و ملک‌مطیعی را از دیگران متمایز می‌کند. استایل جسورانهٔ فردین و لباس تک ناصر و استایل ایتالیایی بهروز، درسی برای هنرمندان نسل جدید است.

سبک پوشش فردین

به راستی سلطان قلب ها جناب فردین!

سال ۱۳۴۷، فردین تصمیم گرفت یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین آثار سینمای ایران را بسازد. فیلم پرفروش آن سال، به عنوان “سلطان قلب‌ها” شناخته شد که با چهره مهربان و جذاب یک مرد دلنشین سینما، هیچ‌گونه غرابتی نداشت.

استفاده از کت تک یکی از جزئیاتی است که ممکن است کار ست کردن را کمی سخت کند، اما اگر شما فردین هستید، باید مخاطب خود را در هر نقطه‌ای سورپرایز کنید. کت تکی با پیراهن سبز و شلوار سورمه‌ای، اقلامی هستند که “سلطان قلب‌ها” را از همیشه جذاب‌تر می‌کنند. البته نباید از بوشتی که در جیب کتش قرار دارد، غافل شویم.

استایل تابستانی فردین

دستان بسته، یک ساعت مچی طلایی و یک انگشتر عقیق بر انگشتان محمدعلی خان جذاب. این یک استاندارد عالی برای نوازندگان کلاسیک است. از مدل موهایش گرفته تا اکسسوری هایی که می پوشد. اما انتخاب خاص او یک تی شرت یقه قرمز است که جلوه عالی انتخاب رنگ را نشان می دهد. یک فول فریم از یک هنرمند برتر.

سانسور بهروز وثوقی، فردین و ملک مطیعی در تلویزیون/عکس آرت از ایران

سبک پوشش فردین

با نگاهی عمیق به لباس های فردین در جاهای مختلف به وضوح متوجه می شویم که انتخاب های او هرگز پر زرق و برق نیست و مدل هایی را به تن می کند که خیلی ها از آن پیروی می کنند. او ثابت می کند که هماهنگی در سبک از هر چیز دیگری مهمتر است!

عشق همیشگی فردین به همسرش

محمد علی فردین، بازیگر قدیمی سینمای ایران، در سن ۱۹ سالگی با همسرش آشنا شد و تا آخر عمرش با عشق اولش زندگی خوبی را تجربه کرد.
فردین در سن ۱۹ سالگی با دوشیزه مهری خمارلو ازدواج کرد. همسرش از آشنایی و ازدواج با فردین چنین می‌گوید و وقت صبح هم درباره آن می‌نویسد:
“فردین دوست برادرم بود، با هم ورزش می‌کردند و موجب آشنایی مختصر من و فردین شد. پیشنهاد ازدواج از طریق برادرم مطرح شد. او بسیار سر به زیر و محجوب بود. او با نوزده سال سن و من هم هفده ساله در همان سال ازدواج کردیم.”
فردین تا پایان عمر به همسرش وفادار ماند و حاصل این ازدواج چهار فرزند به نام‌های: سعید، سیاوش، عاطفه و آمنه بود.
خانم مهری خمارلو چهار سال پس از درگذشت همسرش، در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۳، چشم از جهان فرو بست و در بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

اولین عکس رنگی از عروسی محمدعلی فردین قبل از انقلاب / به سبک عروس"محمدعلی فردین" خوشتیپ‌ترین هنرمند ایرانی در تمام این سالهاست!/ تصاویری از استایل بی‌نقص این هنرمند!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا