اخبار روز سینما

محمدرضا گلزار، مثل اینکه علاقه‌ای به انتشار عکس دو نفره‌شان ندارد! | جزئیات حواشی چند وقت اخیر گلزار را از اینجا بخوانید!

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران محمدرضا گلزار، منتظر عکسی مشترک از گلزار و همسرش هستند، این بازیگر، همچنان هیچ تصویری از خودشان منتشر نکرده است.

اخیرا خبر ازدواج سوپراستار سینمای ایران، محمدرضا گلزار، با واکنش‌های مختلفی در رسانه‌ها منتشر شده است. هرچند محمدرضا گلزار هنوز به طور رسمی درباره این ازدواج صحبتی نکرده است، اما تصاویری از مراسم عقد و عروسی خود را در حساب های اجتماعی منتشر کرده و به نظر می‌رسد فرایند اعلام رسمی این خبر یک فرایند تبلیغاتی حرفه‌ای است که به زودی در این زمینه رسمیت خواهد یافت. رسانه‌های مختلف ازدواج محمدرضا گلزار با دختری به نام آیسان آقاخانی را تایید کرده‌اند. بر اساس گفته‌ها، همسر محمدرضا گلزار ۲۶ سال دارد و اصالتاً از زنجان است. محمدرضا گلزار، ستاره سینما و تلویزیون کشورمان که ۴۶ ساله است، به تازگی جشن باشکوهی برای تازه‌عروس خود برگزار کرده که امین حیایی و الناز شاکردوست نیز در آن حضور داشتند.

محمدرضا گلزار به یک سوال چالشی پاسخ داد؛ بله غیرتی هستم. او در مصاحبه‌ای از میزان غیرتی بودن خود بر روی خانواده خود گفت: ترک تبریزم و بسیار غیرتی‌ام.

این پاسخ گلزار توضیح می دهد که چرا او عکس سلفی همسرش را در صفحه شخصی خود قرار نداده است.

گلزار در چند وقت اخیر به خاطر ازدواجش با مشکلات زیادی روبه رو بوده است.

هزینه میلیونی عروسی محمدرضا گلزار

مراسم ازدواج یکی از پرجنجال‌ترین بازیگران سینمای ایران در ماه گذشته برگزار شد و رویداد 24 در این باره گزارشی منتشر کرد. بر اساس این گزارش، مراسم ازدواج در یک تالار خاص در گرمدره کرج برگزار شده بود. مسئولان این تالار اعلام کرده‌اند که در صورت تمایل به رزرو این تالار، زودترین زمان ممکن برای برگزاری مراسم، روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه خواهد بود. همچنین، بر اساس گفته مسئولان، این تالار دارای منوی استانداردی مانند منوی گلد و سیلور نیست؛ بلکه برای هر عروس و داماد و مراسم خاص، منوی ویژه‌ای طراحی می‌شود.

اگرچه هزینه های این تالار بسته به انتخاب عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منوی پذیرایی در این تالار دو میلیون و 500 هزار تومان است و این بدان معناست که اگر تعداد مهمانان عروسی محمدرضا گلزار باشد. حدود 400 نفر بود

محمدرضا گلزار، مثل اینکه علاقه‌ای به انتشار عکس دو نفره‌شان ندارد! | جزئیات حواشی چند وقت اخیر گلزار را از اینجا بخوانید!

این سوپراستار کمترین میزان پذیرایی را برای این باغ تالار انتخاب کرده است، باید رقمی در حدود 1 میلیارد تومان فقط برای هزینه پذیرایی و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این کمترین مبلغ ممکن در این منو است، زیرا این رقم می تواند دقیقا دوبرابر باشد یعنی برای هر مهمان تا 5 میلیون تومان افزایش یابد.

هزینه گل آرایی در این تالارها می‌تواند بین ۱۱۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر باشد و هزینه‌های دیگری مانند کیک و سفره عقد نیز بسته به مدل‌های مختلف، در بازه ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان متغیر است.

IMG_20230611_232731محمدرضا گلزار، مثل اینکه علاقه‌ای به انتشار عکس دو نفره‌شان ندارد! | جزئیات حواشی چند وقت اخیر گلزار را از اینجا بخوانید!

در واقع اگر محمدرضا گلزار تمام یا بخشی از هزینه این تالار را با حمایت متولیان این باغ کاخ اختصاص نداده است، بدون شک با یک عروسی میلیونی روبرو هستیم که طبق ارقام موجود می تواند بین 3 هزینه داشته باشد. و 10 هزار میلیون تومان برای این سوپراستار.

هدیه الناز شاکردوست به محمدرضا گلزار

الناز شاکردوست رضا گلزار را غافلگیر کرد. الناز شاکردوست در شب عروسی محمدرضا گلزار یک سبد گل فرستاد. در کارتی که در این سبد گل قرار داده شده بود، الناز شاکردوست ازدواج گلزار را به او و همسرش تبریک گفت. الناز شاکردوست بازیگر محبوب ایرانی است.

تصویری از هدیه الناز شاکردوست به رضا گلزار و همسرش را ببینید.

photo_2023-06-11_01-36-24محمدرضا گلزار، مثل اینکه علاقه‌ای به انتشار عکس دو نفره‌شان ندارد! | جزئیات حواشی چند وقت اخیر گلزار را از اینجا بخوانید!

امین حیایی مهمان ویژه عروسی محمدرضا گلزار است

در مراسم عقد گلزار و آیسان چند چهره حضور داشتند که یکی از آنها امین حیایی بود.

حیایی در کنار گلزار و علی شاکردوست برادر الناز شاکردوست را در این عکس مشاهده می کنید.

Screenshot_2023-06-10-23-41-54-166_com.instagram.android-editمحمدرضا گلزار، مثل اینکه علاقه‌ای به انتشار عکس دو نفره‌شان ندارد! | جزئیات حواشی چند وقت اخیر گلزار را از اینجا بخوانید!

افشای آشنایی محمدرضا گلزار و آیسان

در روزهای اخیر، خبر ازدواج محمدرضا گلزار به یکی از موضوعات داغ فضای مجازی تبدیل شده است. این ماجرا با انتشار عکسی از گلزار با کت و شلوار آغاز شد و ساعاتی بعد فیلمی از خروج او از محلی به همراه زن جوانی منتشر شد.

طرفداران گلزار این زن را “آیسان” نامیدند و اعلام کردند که او 26 ساله است.

همچنین گفته می شود آیسان همسر گلزار متولد زنجان است اما ساکن تهران است. طبق شایعات، این زوج در یکی از کنسرت های گلزار در سال 2018 با هم آشنا شدند.

آیسان + آقاخانیمحمدرضا گلزار، مثل اینکه علاقه‌ای به انتشار عکس دو نفره‌شان ندارد! | جزئیات حواشی چند وقت اخیر گلزار را از اینجا بخوانید!

چرا محمدرضا گلزار تا 46 سالگی برای ازدواج صبر کرد؟

برای خیلی ها سوال بود که چرا محمدرضا گلزار 46 ساله با تیپ و استایل خاصش و آن همه طرفدار ازدواج نمی کند؟

محمدرضا گلزار در یکی از آخرین مصاحبه‌های خود، درباره تصمیمش برای ازدواج صحبت کرده بود. او تأکید کرد که هیچ شخص خاصی در ذهنش نیست، اما تصمیم دارد ازدواج کند.

گلزار با اشاره به سختی‌هایی که در این باره برایش پیش آمده، اظهار کرد که حرف روی هوا هیچ وقت نمی‌زند و مصمم است که این اتفاق بیفتد. بنابراین، گلزار تأیید کرده بود که هیچ گزینه ای برای ازدواج در حال حاضر مد نظرش نیست.

سرانجام این بازیگر گزینه مورد نظر خود را پیدا کرد و اکنون به جرگه متاهلین پیوست.

 

گردآوری شده از سایت خبرملت

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/محمدرضا-گلزار،-مثل-اینکه-علاقهای-به/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا