اخبار ورزشی

“محمدرضا اخباری” کنایه‌وار از باشگاه تراکتورسازی تبریز تشکر کرد!/ تصویری از کامنت این دروازه‌بان!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ؛ در روز گذشته، محمدرضا اخباری، گلر تیم فوتبال تراکتور تبریز در چند فصل اخیر، بعد از عدم توافق و جدایی از این تیم، با امضای قرارداد رسمی به مدت دو سال با تیم گل‌گهر سیرجان پیوست. او با ادامه دادن حرفه‌ای خود زیر نظر یک مربی اروپایی جدید، در این تیم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در طول این ماجرا، جدایی محمدرضا اخباری از باشگاه تراکتور همواره با بسیاری از حواشی همراه بود. علت این حواشی، میل او به ادامه حضور در این تیم و عدم تمدید قراردادش با باشگاه تبریزی بود، اما به دلیل رفتار ناشایست مدیران تراکتور، وی نتوانست در این تیم بماند و مجبور به جدایی شد و به تیمی دیگر پیوست.

امروز، باشگاه تراکتور تبریز بدون اشاره خاصی به موضوع جدایی محمدرضا اخباری، از حضور و فعالیت وی در این تیم تقدیر و تشکر کرد. البته، این تقدیر با واکنش جالب و غیرمنتظره‌ای از سوی گلر سابقش همراه بود. در کامنت خود زیر پست باشگاه، محمدرضا اخباری به کنایه‌ای اشاره کرد: ” ممنون از مسئولان که مزد تلاش هفت‌سال ما رو دادن؛ موفق‌باشید”

"محمدرضا اخباری" کنایه‌وار از باشگاه تراکتورسازی تبریز تشکر کرد!/ تصویری از کامنت این دروازه‌بان!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا