اخبار روز سینما

گفته های جنجالی محسن یگانه: به زودی حقایق پشت پرده موسیقی را فاش میکنم!

محسن یگانه که در روزهای اخیر حواشی ممنوعیت اجرای کنسرت را پشت سر گذاشته، از 20 خرداد روی صحنه رفته است، او در کنسرت اخیر خود صحبت های جنجالی را مطرح کرد.

این خواننده گفت: «غیر از حقایقی که همه می‌دانند، اتفاقات دیگری هم بوده است که هیچ‌کس از آن‌ها خبر ندارد. یک روز دلم می‌خواهد باز کنم، شاید آخر تیرماه محسن یگانه را در چند پادکست‌ ببینی تا برایت موضوعاتی باز کند و درباره موسیقی و اتفاقاتی که در پشت صحنه می‌افتد صحبت کند.»

یگانه خطاب به هوادارانش ادامه داد: ترسناک بود، نه؟ به همان اندازه که تصور می کنید ترسناک است، اما خیلی ها دوست نداشتند این کنسرت برگزار شود، آن «خیلی ها» افراد بسیار خاصی هستند که پروژه های زیادی را با هم انجام داده ایم. اما امروز نمی‌خواستند من روی صحنه باشم، اما شما در عرض چند دقیقه بلیط ها را تمام کردید.

محسن یگانه در ادامه صحبت هایش با احساس انزجار گفت: من که این همه آهنگ سروده ام نمی توانم به درستی با کلمات از شما تشکر کنم اما می دانید که چقدر دوستتان دارم.

محسن یگانه پنجشنبه، جمعه و شنبه از 1 تا 3 تیرماه در دو سانس 19:45 و 22:45 در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه می رود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا