اخبار روز سینما

محسن یگانه به سیم آخر زد!/ افشای پشت پرده کنسرت‌ها از زبان این خواننده محبوب!

به گزارش پی ام آپ، محسن یگانه از اواخر خرداد ماه سال جاری در تهران به اجراهای خود پرداخته است و در حال حاضر در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس به روی صحنه می‌رود. قرار بود که بلیت‌های اجراهای این خواننده از طریق سایت ملوتیک فروخته شوند، اما این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل، محسن یگانه مجبور شد که به سایت ایران کنسرت کوچ کند. با این حال، در ادامه، این خواننده دوباره مجبور شد سایت بلیت‌فروشی خود را تغییر دهد و به سایت سینما تیکت کوچ کند.

محسن یگانه شب گذشته در کنسرت خود به حاضران گفت: همه کارها را خودم انجام می دهم. دلیلش این است که با کل اتاق احساس راحتی می کنم و این اعتمادی است که شما به من دادید، هیچ سایت فروش بلیط ما را قبول نمی کند و مجبور شدیم چندین بار سایت فروش بلیط را عوض کنیم.

با توجه به وعده‌ای که محسن یگانه داده است، این مسئله پشت‌پرده‌هایی دارد که او به زودی از آن‌ها پرده برداری خواهد کرد. در یکی از کنسرت‌های اخیر خود، یگانه اظهار کرده بود: “فارغ از اتفاقاتی که رخ داده و همه آن‌ها را می‌دانند، مسائل دیگری نیز رخ داده که کسی در جریان آن‌ها نیست. یک روز، سفره دلم را برای همه باز می‌کنم و شاید به زودی محسن یگانه را در قالب چند پادکست بشنوید و شاید آخر تیرماه این کار را بکنم. ماجرا کمی ترسناک شده است! نه!”

شاید این حواشی مربوط به جدایی محسن یگانه از تهیه کننده اجراهایش باشد. این خواننده پیش از این با یکی از کمپانی های موسیقی اجرا داشت که تصمیم گرفت در کنسرت های امسال همه چیز را در اختیار بگیرد.

یگانه در یکی از سخنرانی‌هایش اظهار کرده بود: “کار ارکستری که با من روی صحنه است، بسیار سخت است. در سال 2023 تقریباً همه در کنسرت‌هایشان از پلی‌بک استفاده می‌کنند، اما در اینجا هیچ چیز پلی‌بک نیست، همه چیز زنده و آن‌لاین است.”

هنوز مشخص نیست که محسن یگانه در چه زمانی اقدام به فاش کردن پشت پرده های صنعت موسیقی خواهد کرد؛ اما باید منتظر جنجال‌های بسیاری باشیم که حتماً با بیان آنها همراه خواهند بود.

گردآوری شده از سایت فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا