اخبار روز سینما

شباهت باورنکردنی “محسن چاوشی” به پدر جنوبی‌اش!/ عکس

در ادامه، عکسی از محسن چاوشی و پدرش خواهید دید که این خواننده، عکس مربوطه را در صفحه شخصی‌اش با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

محسن چاوشی، پس از مدت‌ها، عکسی از پدر بامزه و نمکی خود را منتشر کرده است. در این عکس جدید، نشان می‌دهد که این خواننده پاپ رابطه نزدیکی با پدرش دارد. محسن چاوشی یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های ایرانی است. زمان دقیق این عکس محسن چاوشی مشخص نیست. به تازگی، محسن چاوشی همچنین آهنگی دربارهٔ عاشورا منتشر کرده است که با استقبال گستردهٔ مخاطبان مواجه شده است.

شباهت باورنکردنی "محسن چاوشی" به پدر جنوبی‌اش!/ عکس

از فروش سیگار گرفته تا ادویه جات

پس از ترک درس به دلیل شرایط سخت خانوادگی، شروع به کار کرد و به راز آنها پنهان شد. او از فروش ادویه‌ها و سوغاتی‌های مشهد شروع کرد و به کار دوختن کلاه، تا فروش سیگار در محله‌های دور از خانه…

بعد از اینکه به سختی سیکل زد، به خدمت سربازی رفت و به عنوان نوازندهٔ ساکسیفون آلتو در گروه موزیک دژبان خدمت کرد. او با چند نفر از جوانان فعال در زمینهٔ موسیقی آشنا شد و به استودیوهای خانگی کشیده شد. در آنجا، به توصیهٔ یک دوست، آهنگ “کفتر چاهی” را اجرا کرد و پس از مدتی، چند اثر از شعرهای مریم حیدرزاده و حمید مصدق را به شکل یک آلبوم تهیه کردند. آنها برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد مراجعه کردند، اما به دلیل عدم استاندارد بودن اثر، رد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا