اخبار روز سینما

کوین اسپیسی به عنوان یک قلدر جنسی معرفی شد!/جزئیات

دادگاه کوین اسپیسی، بازیگر مشهور آمریکایی روز جمعه در لندن به اتهام «آزار و اذیت جنسی» آغاز شد.

در آغاز محاکمه، یک دادستان بریتانیایی بازیگر برنده اسکار را به عنوان یک “قلدر جنسی” توصیف کرد که مردان را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و انگیزه آن پیشرفت های یک طرفه بی نتیجه است.

کوین اسپیسی، 63 ساله، به دلیل 12 فقره جنایات جنسی شامل چهار مرد بین سال های 2001 تا 2013، زمانی که آنها در 20 تا 30 سالگی خود بودند، محاکمه می شود. وکیل این بازیگر آمریکایی او را بی گناه خواند و گفت: همه این ادعاها دروغ است.

دادستان کریستین اگنیو در اظهارات آغازین خود برای هیئت منصفه به هیئت منصفه گفت که اسپیسی “بی رحم” فقط یک بازیگر مشهور و برنده جایزه نبود، بلکه “مردی بود که به مردان دیگر صدمه زد.”

اگنیو در توصیف اسپیسی گفت: “مردی که به مرزها یا فضای شخصی احترام نمی گذارد، مردی که به نظر می‌رسد از ایجاد احساس ناتوانی و ناراحتی در دیگران لذت می‌برد – یک قلدر جنسی.»

کوین اسپیسی که با نام کامل کوین اسپیسی فاولر محاکمه می شود، با کت و شلوار خاکستری، کراوات طلایی و عینک در دادگاه حاضر شد.

اتهامات این بازیگر شامل موارد مکرر آزار و اذیت جنسی و سوء رفتار جنسی است. وی همچنین به جرم ایجاد رابطه جنسی بدون رضایت شخصی متهم است که حداکثر مجازات آن حبس ابد است.

وکیل کوین اسپیسی، پاتریک گیبس، گفت: “هر و همه اتهامات مربوط به رفتار جنسی غیر توافقی به طور کامل رد می شود.” آقای اسپیسی همانطور که گفته بود به بریتانیا بازگشته است تا به آنها پاسخ دهد و در زمان مقرر به آنها بگوید. واقعا چه اتفاقی افتاد که به همه شایعات و گمانه زنی ها پایان داد».

در جلسه اول، دادستان چندین مورد آزار و اذیت جنسی و آزار جنسی توسط کوین اسپیسی را توضیح داد.

وکیل دادستان گفت که کوین اسپیسی هنگام تجاوز جنسی به قربانیان خشن و پرخاشگر بود و هنگامی که با واکنش یا اعتراض مواجه می شد، تحریک می شد.

اتهامات علیه کوین اسپیسی، که دو جایزه اسکار را برای نقش هایش در فیلم های زیبایی آمریکایی و مظنونین معمولی دریافت کرد، به زمانی برمی گردد که او یکی از ساکنان اصلی لندن بود که در Old Vic کار می کرد.

دادستان با اشاره به توضیحات کوین اسپیسی به پلیس مبنی بر اینکه برخی از متهمان خود را به یاد نمی آورد و ادعای آنها را رد کرد، خاطرنشان کرد که این بازیگر همچنین اضافه کرد که “کاملاً ممکن و در واقع محتمل” است که او فردی باشد که این کار را انجام داده است. یادم نیست چه کسی به شما پیشنهاد داده است.

دادستان گفت که هیئت منصفه باید تصمیم بگیرد که آیا متهمان دروغ می گویند یا برای منافع مالی ادعا می کنند، زیرا برخی از آنها همچنین از این بازیگر در دادگاه مدنی شکایت کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: یا همانطور که دادستانی می گوید، آقای اسپیسی فاولر از قدرت و نفوذ موقعیت و شهرت خود سوء استفاده کرده است.

وکیل اسپیسی گفت که داستان قطعاً دو طرف دارد و هیئت منصفه باید ببیند واقعاً چه اتفاقی افتاده است، چه چیزی توافقی بوده و چه انگیزه ای باعث شکایت متهمان شده است.

وی افزود: “شما برخی حقایق را خواهید شنید، برخی از حقایق نیمه واقعی را خواهید شنید و برخی اغراق های عمدی و بسیاری از دروغ ها را خواهید شنید.”

انتظار می رود دادگاه چهار هفته طول بکشد. با وجود اتهامات مختلف در مورد آزار جنسی کوین اسپیسی، او هنوز در هیچ دادگاهی محکوم نشده است.

دادگاه در لندن نقش مهمی در زندگی این بازیگر خواهد داشت. او در صورت محکومیت با زندان مواجه خواهد شد و اگر بی گناه باشد، موقعیت خود را برای بازگشت به هالیوود تثبیت کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا