اخبار روز

مجوز ورود VAR به صورت اجاره ای صادر شد!/تحول در انتظار فوتبال ایران!

 با برگزاری قرعه‌کشی فصل 2024-2023 لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی کوالالامپور، تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و نساجی به عنوان نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند که در جریان این قرعه کشی در گروه C، سپاهان ایران با تیم‌های الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه شد.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین دیدار این گروه نماینده فوتبال اصفهان و ایران در هفته دوم ( ۱۰ و ۱۱ مهر ماه) به مصاف کریم بنزما و یارانش در الاتحاد خواهد رفت.

این در حالی است که مکان بازی تیم های ایرانی و رقبای عربستانی هنوز مشخص نیست.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بازی ها به زودی آغاز می شود، اما در مورد بازی با تیم های عربستانی تردید وجود دارد.در رای قبلی در AFC باید تجدید نظر شود که هنوز قطعی نشده است و می فهمیم که روابط بین الملل فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا فرصتی برای همسویی ایجاد شود.

وی با اشاره به قانون الزام حضور VAR در این مسابقات، تصریح کرد: حدود دو سال پیش کل ورزشگاه نقش جهان به فیبر نوری مجهز شد و یک شرکت دانش بنیان داخلی تست غیررسمی انجام داد.

مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: VAR می تواند فوتبال کشورمان را بهتر کند. البته این یکی از الزامات AFC است و امکان حضور قرضی وجود دارد و امیدواریم باشگاه های ایرانی در آسیا از این فرصت استفاده کنند.

ساکت همچنین درباره وضعیت چمن نقش‌جهان نیز بیان کرد: از یک ماه قبل بازسازی و ترمیم چمن توسط کارشناسان خبره آغاز شده است و به دلیل نوع کشت در ۶ سال قبل لایه‌های زیرین اشکالاتی دارد، گروه کارشناسی در حال اصلاحاتی در زیرساخت هستند.

وی افزود: وضعیت زمین چمن بهتر شده و شرایط بهتری برای بازی های آینده خواهیم داشت.در پایان امسال باید چمن ورزشگاه نقش جهان همانطور که شش سال پیش کشت می شد تعویض شود. شرایطی که باید برای مسابقات سال آینده آماده شود.

مدیرعامل سپاهان در خاتمه یادآور شد: مسابقات آسیایی ظرفیت و فضای متفاوتی دارد، تیم های آسیایی از نظر زیرساختی و حمایت های دولتی مجهز هستند و باید از سوی وزارت ورزش حمایت شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا