اخبار روز

مجرمی که با هویت جعلی به مدت ۱۰ سال در اتریش اقامت داشت در ایران دستگیر شد!/ جزئیات خبر

مجرم فراری که به مدت ۱۰ سال در اتریش اقامت داشت، به محض ورود به ایران دستگیر شد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان اعلام کرد که یک مجرم فراری که به مدت ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشته بود، در حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور، در این باره اظهار داشت که ماموران اداره مهاجرت و گذرنامه با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود، این مجرم فراری را که به مدت ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشته بود، در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: این فرد در سال 92 با یک دستگاه موتور سیکلت زنی را مجروح و پس از ترک وی به صورت غیرقانونی و با هویت جعلی از کشور خارج شد و به مدت 10 سال در اتریش اقامت داشت و مدت زمان آن ویزای توریستی اخذ کرد. اقامت شما او 90 روز بود که وارد ایران شده بود و با نظارت ماموران شناسایی شد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان اعلام کرد که در تحقیقات صورت گرفته، متهم هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد، به جرم خود معترف شده است. وی افزود: “در این خصوص، پرونده تشکیل و فرد مذکور به جرم مجروح کردن یک شهروند، همچنین خروج غیرقانونی از کشور با هویت جعلی با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا