اخبار ورزشی

مجتبی حسینی هدایت تیم اراکی را به دست گرفت / شور و شوق مربی جدید سبز پوشان + عکس

به گزارش پی ام آپ، مجتبی حسینی سرمربی جدید اراکی ها پس از یک فصل پرفراز و نشیب هدایت خودروسازان را به عنوان جانشین مهدی تارتار برعهده گرفت. او نیم فصل بسیار خوبی را با نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت اما جدایی از این تیم و پیوستن به ذوب آهن شرایط سختی را برای او رقم زد.

در لیگ 21 یکی از تغییرات قابل توجه انتقال مهدی تارتار و مجتبی حسینی به پیکان و ذوب آهن بود. دو مربی که می‌دانستند با وجود محدودیت‌های بودجه در دو سال اخیر چطور تیم‌هایشان را در میانه جدول نگه دارند.

حسینی در سال اول البته با پیکان توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد و در 30 مسابقه 36 امتیاز کسب کرد و پیکان را در رده نهم قرار داد اما در سال دوم به خصوص در هفته های اخیر به دلیل شرایط خاصی که در تیم خودروساز به وجود آمد، نتایج این تیم خوب نبود و در پایان فصل با هدایت مجتبی حسینی 28 امتیازی شد و فصل را با رتبه یازدهم به پایان رساند.

پیش از پایان فصل، رفتن حسینی محتمل به نظر می رسید و در شرایطی که رحمتی برای ساخت نساجی در آسیا راهی قائم شهر شد، حسینی نیز ماموریت کمک به آلومینیوم اراک را پذیرفت تا شاهد چرخش قابل توجه این مربیان این سال خای لیگ برتر باشیم.

باید دید این چالش جدید در اراک برای مجتبی حسینی که سال بسیار سختی را در پیکان پشت سر گذاشت چگونه پیش خواهد رفت. از تصاویر ثبت شده مشخص است که شور و شوق شغل جدید در چشمان سرمربی جدید سبزپوشان می درخشد.

1888485

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا