اخبار روز سینما

متولدین کدام ماه‌ها‌ عصبانی‌ترند!؟

شخصیت شناسی  خلق و خو بر اساس ماه تولدتان را در زیر بخوانید:

به نقل از شمانیوز

فروردین

فروردین ماهی ها یکی از عصبانی ترین ماه های تولد هستند. آنها به دنبال جنگ هستند. گاهی اوقات آنها می توانند شما را با رفتار خشونت آمیز خود شگفت زده کنند. نمی توان به این افراد صبور گفت.

آنها خیلی راحت عصبانی می شوند و آرام کردن آنها زمان می برد. ناگهان آنها مثل بمب منفجر می شوند و شما باید از آنها فرار کنید و اگر با آنها باشید احتمالاً شما را از شانس رها نمی کنند. پس بهتر است همیشه در کنار یکی باشید فروردین تو ماهی بودی و او عصبانی شد، از او دوری کن.

اردیبهشت ماه

اردیبهشت ماهی ها تقریبا جزو افراد عصبی هستند، اما شاید بتوان میزان عصبانیت آنها را در حد متوسط ​​قرار داد. گاهی آنقدر عصبانی می شوند که نمی توانند خود را کنترل کنند و در نتیجه آرام کردنشان آسان نیست. وقتی لجبازی آنها شروع شد، نمی توان جلوی آنها را گرفت. آنها هنگام عصبانیت صدای خود را بلند می کنند و بهتر است در اطراف آنها نباشند.

خرداد

خرداد ماهی ها معمولاً افراد دوست داشتنی هستند، اما بهتر است هنگام عصبانیت در کنار آنها نباشید. زیرا یکی از خشمگین ترین ماه های سال به حساب می آیند و زود عصبانی می شوند و نمی توانند عصبانیت درونی خود را کنترل کنند و می خواهند آن را با کلمات متفاوت و سریع بیان کنند.

آنها تا حدودی غیرقابل پیش بینی عمل می کنند و نمی توان از خشونت آنها جلوگیری کرد. اگر کارها طبق نقشه آنها پیش نرود، خیلی سریع عصبانی می شوند و داد می زنند.

شخصیت شناسی

تیر

تیر ماهی ها معمولاً حساس هستند، اما اگر عصبانی شوند، آن را به روی دیگران نمی اندازند. سعی می کنند چیزی را بیان نکنند. تیر ماهی ها اغلب به رفتار دیگران وابسته هستند و اگر چیزی مطابق میل آنها پیش نرود، این وابستگی آنها را عصبانی می کند.

البته سعی می کنند خشم خود را درون خود نگه دارند، اما اگر این عصبانیت شدید باشد متوجه عصبانیت درونی آن ها خواهید شد. معمولاً در هنگام عصبانیت زیاد فریاد می زنند، از زبان بد استفاده می کنند و حتی ممکن است به آنها ضربه بزنند، اما به طور کلی در موارد نادری این اتفاق می افتد.

مرداد

مرداد ماهی ها دوست دارند همیشه پادشاه باشند و حکومت کنند و اگر عصبانی شوند مانند پادشاهان رفتار می کنند و اوضاع را به هم می ریزند و همه از آنها می ترسند. بدون شک آنها افراد عصبی به حساب می آیند. وقتی عصبانی هستند، فریاد می زنند، اعتماد به نفسشان بیشتر می شود و می خواهند همه چیز را نابود کنند.

البته از الفاظ زشت استفاده نمی کنند، اما با فریاد همه را متوجه عصبانیت خود می کنند. وقتی یک مرداد ماهی عصبانی می شود، نمی توانی خیلی به آن نزدیک شوی. شما فقط باید همه چیز را صادقانه بگویید و برای آن داستان درست نکنید.

شهریور

شهریور ماهی ها معمولاً شخصیت قوی دارند. آنها دوست دارند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند و تمایل زیادی به تمیزی، آراستگی و جزئیات دارند. بنابراین اگر چیزی عالی پیش نرود، آنها ناراحت می شوند و می توانید بگویید که آنها افراد عصبی هستند.

آنها معمولاً خشم درونی زیادی دارند و سعی می کنند آن را در درون خود نگه دارند و به کسی آسیب نرسانند، اما گاهی اوقات عصبانیت آنها آنقدر شدید است که نمی توانید آن را کنترل کنید.

مهر

مهر ماهی ها معمولا موقعیت را تحلیل می کنند، اما اگر بی عدالتی ببینند، عصبانی می شوند و این آنها را دیوانه می کند. اما آنها عموما مردمی صلح طلب هستند. معمولا سعی می کنند خشم خود را زیاد بروز ندهند و در این موضوع موفق می شوند و عصبانیت درونی شان نمایان نمی شود، بنابراین جزو افرادی هستند که به خوبی احساسات خود را مدیریت می کنند.

آبان

آبان ماهی ها معمولا آرام و صبور هستند، اما اگر آنها را عصبانی کنید، قطعا شما را شگفت زده خواهند کرد. معمولا دیر عصبانی می شوند، اما عصبانیتشان خیلی شدید است، به همین دلیل به آنها آدم های عصبی می گوییم. آنها حتی می توانند به اطرافیان خود آسیب برسانند و بهتر است از آنها دوری کنید.

وقتی عصبانی هستند از الفاظ کثیف و شاید توهین استفاده می کنند اما احتمالا بعداً پشیمان می شوند. معمولاً تغییرات غیرمنتظره اطراف آنها آنها را عصبانی می کند. بهتر است وقتی عصبانی هستند آنها را به حال خود رها کنید تا خودشان بتوانند با آن کنار بیایند.

آذر

آذر ماهی ها معمولا عصبانی نیستند، اما اگر عصبانی هستند، مانند یک بمب ساعتی عمل می کنند. آنها سعی می کنند وقتی عصبانی هستند همه چیز را در خود نگه دارند، مگر اینکه موضوع خیلی پیچیده و غیر قابل تحمل باشد. در غیر این صورت خشم خود را به طور کامل ابراز می کنند. معمولا از کلمات زشت استفاده می کنند و شاید کمی رفتار توهین آمیز داشته باشند. تنها راه ابراز خشم آذر ماهی از طریق کلمات است.

دی

دی ممکن است ماهی ها را خطرناک ترین افراد پس از عصبانیت در نظر نگیریم، اما هنوز هم می توان گفت که آنها قوی هستند. اگر کسی به آنها توهین کند هرگز نمی توانند تحمل کنند و یکدفعه عصبانی و عصبانی می شوند.

اگر اتفاقی بیفتد که باعث شود آنها احساس ناامیدی و بی انگیزگی کنند، احتمالاً می توانید خشم را در آنها ببینید. معمولاً احساسات شما به راحتی جریحه دار می شود. پس باید مراقب باشید که آنها را ناراحت نکنید.

بهمن

آره بهمن ماهی ها عصبانی می شوند، خیلی راحت با طرف مقابل صحبت نمی کنند و ساکت می شوند و سعی می کنند برای همیشه آن را ترک کنند تا کمی آرام شوند. اگر از انجام این کار احساس راحتی نمی کنید، وارد مرحله دیگری از عصبانیت خواهید شد و شاید برای کمی آرام شدن، صدا زدن و قسم خوردن را نام ببرید.

معمولا با حرف هایشان به شما طعنه می زنند و ممکن است بخواهند شما را تهدید کنند اما در موارد بسیار نادری این اتفاق می افتد و معمولاً به این مرحله نمی رسند.

اسفند

اسفند ماهی ها حساس هستند و احساسات آنها به راحتی جریحه دار می شود و معمولاً سعی می کنند به کسی که به آنها توهین کرده یا کار بدی به آنها کرده است پاسخ دهند. چیزی که آنها را عصبانی می کند زمانی است که کسی سعی می کند آنها را مسخره کند.

آنها معمولا در شرایط بسیار خاص عصبانی می شوند که در موارد بسیار نادری اتفاق می افتد. اگر بخواهیم آنها را با 11 ماه دیگر مقایسه کنیم، می توان گفت که آنها کمترین میزان عصبانیت را دارند.


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/متولدین-کدام-ماهها-عصبانیترند؟/
  • https://baztabonline com/blog/متولدین-کدام-ماهها-عصبانیترند؟/#:~:text=تیر ماهی ها اغلب به درونی آن ها خواهید شد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا