اخبار ورزشی

داستان درگیری شدید در مسابقات تیم ملی ووشو بانوان توسط یک مرد!

فردی پس از اطلاع از باخت پسرش در مسابقات ووشوی تیم ملی با حضور در مقابل درب ورودی سالن مسابقات با مسئولان کمیته برگزاری درگیر شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در آخرین شب 9 خرداد 1402 در حاشیه مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی رده های سنی جوانان و دختران کشور، احسان ده پهلوان پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع از شکست پسرش، حضوری غیرمجاز داشتند و به طور غیرقانونی در مقابل درب ورودی سالن محل برگزاری مسابقات، ضمن فریاد و فحاشی به مسئولان کمیته مذکور حمله کردند.

پس از وقوع این درگیری در خارج از سالن مسابقات بلافاصله ماموران امنیتی و پلیس وارد عمل شدند و ماجرا پایان یافت.

پیش از این احسان ده پهلوان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده های سنی نوجوانان دختر سال گذشته که در محل آکادمی ملی ووشو برگزار شد چنین اقدامی انجام داده بود. او به مدت 3 سال از شرکت در مسابقات محروم شد. حضور در ورزشگاه و کلیه فعالیت های مربوط به ووشو و جبران کلیه خسارات وارده.

همچنین در پی شکایت رسمی فدراسیون ووشو از این متهم به خاطر حوادث ذکر شده در سال گذشته، بر اساس رای دادگاه کیفری یک مجتمع قضایی قدس تهران، وی به اتهام تخریب به ۷ ماه حبس تعزیری و ۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد. به اتهام اخلال در حبس درجه شش به 27 ضربه شلاق محکوم شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا