اخبار روز سینما

مایلی سایرس دلیل طلاقش را افشا کرد! / لو رفتن آسیب های روانی خانم بازیگر! + عکس

مایلیری سایرس خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است. از او با عنوان «آفتاب‌پرست پاپ» یاد شده و بابت تنوع در موسیقی و بازآفرینی پی‌درپی سبک هنریش مورد توجه است. او در ادامه در مورد دلیل جداییش از مایلی سایرس و لیام همسورث گفته است.

بیش از 4 سال از جدایی مایلی سایرس و لیام همسورث می گذرد و ستاره پاپ سرانجام در مورد جدایی آنها صحبت کرد.

این زوج سر صحنه فیلم آخرین آواز (The Last Song) در سال 2009 با هم آشنا شدند. گویا این رابطه ادامه نداشت، اما سایروس و همسورث برای اولین بار در سال 2012 نامزدی خود را اعلام کردند و در سال 2013 به مدت 3 سال از هم جدا شدند.

مایلی سایرس دلیل جدایی خود از لیام همسورث را فاش کرد

در سال 2016، مایلی و لیام رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند. این بازیگر توضیح داد که جدایی اول برایشان سخت اما ضروری بود. در همان سال آنها دومین نامزدی خود را اعلام کردند و در نهایت آماده تعهد به یکدیگر شدند.

در سال 2018 دو اتفاق مهم در زندگی آنها رخ داد. ازدواج او و از دست دادن خانه اش در مالیبو. مایلی در مورد این دو اتفاق گفت: “من می گویم از دست دادن خانه ما را خیلی بیشتر از ازدواجمان تغییر داد.” وی همچنین خاطرنشان کرد: حوادث تلخ و دردناک انسان را به هم نزدیک می کند، زیرا هیچ فردی نمی تواند این دل شکستگی و غم را درک کند.

مایلی سایرس دلیل جدایی خود از لیام همسورث را فاش کرد

در سال ۲۰۱۹، سایروس و همسورث تصمیم خود را برای جدایی اعلام کردند. تاکنون گمانه زنی های متعددی در مورد دلیل دقیق جدایی آنها مطرح شده است.

اخیراً، مایلی چندین ویدیو را در TikTok با عنوان Used to Be Young درباره حرفه خود منتشر کرده است. او در یکی از افشاگری های شخصی خود از لحظه ای صحبت کرد که فهمید ازدواجش به بن بست خورده است.

مایلی سایرس دلیل جدایی خود از لیام همسورث را فاش کرد

سایرس به جزئیات جدایی خود پرداخته و توضیح داد که از دست دادن خانه آنها دلیل اصلی بازگشت آنها به هم بود. اما این تصمیم درستی نبود، زیرا نتیجه وابستگی ناشی از آسیب های روانی بود. او گفت که احساس می‌کند خودش نیست و دارد نقشی را بازی می‌کند، اما در نهایت متوجه شد که باید خودش را در اولویت قرار دهد و به این ترتیب پرونده سایرس و همسورث بسته شد.

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/مایلی-سایرس-دلیل-جدایی-خود-از-لیام-همسو/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا