اخبار روز

قیمت شوینده ها هم شیب صعودی در پیش گرفت! /مایع لباسشویی هم گران شد!

یک ماه قبل، با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور، گروه‌بندی اقلام کالایی تغییر یافت و براساس این تغییرات، قیمت‌گذاری برخی از کالاها به صنایع واگذار شد. به نظر می‌رسد کالاهای شوینده هم در این دسته قرار می‌گیرند.

به گزارش پی ام آپ، تحلیل توسعه قیمت محصولات شوینده از جمله مایع لباسشویی نشان می دهد که مرداد به این ترتیب قیمت این محصولات بین 15 تا 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت برخی مواد شوینده در یک ماه گذشته افزایش یافته است. بررسی تغییرات قیمت محصولات شوینده از جمله مایع لباسشویی نشان می دهد که مرداد به این ترتیب قیمت این محصولات بین 15 تا 30 درصد افزایش یافته است.

این در حالی است که آخرین نرخ مصوب اعلام شده برای این محصولات از سوی سازمان حمایت مربوط می شود خرداد انجمن صنایع شوینده و صنایع بهداشتی سال گذشته مجوز افزایش 25 تا 30 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرد و پس از آن هیچ تعرفه مصوب جدیدی برای مواد شوینده اعلام نشد.

یک ماه پیش با تصمیمی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، گروه بندی کالاها تغییر کرد و بر این اساس، صنایع موکول به تعیین قیمت برای برخی کالاها شدند که به نظر می رسد مواد شوینده را نیز شامل می شود.

قیمت شوینده ها هم شیب صعودی در پیش گرفت! /مایع لباسشویی هم گران شد!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا