اخبار روز سینما

هشدار هوادران به مازیار لرستانی در مورد نحوه برخورد با بازیگران زن / افشاگری جدید مازیار لرستانی از عمل تغییر جنسیت + فیلم

به نقل از  پی ام آپ، مازیار لرستانی بازیگر سینمای ایران است که به تازگی با تغییر جنسیت و تغییر نام از شهره لرستانی به مازیار لرستانی مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است. افراد زیادی از کار مازیار لرستانی حمایت کرده اند. مازیار لرستانی در مصاحبه های زیادی گفته است که با توجه به وضعیت مالی که دارد تا این لحظه منتظر این عمل بوده است. مازیار لرستانی تقریباً در همه فیلم هایش کمتر از لطافت زنانه استفاده کرده است و اینها همه گواه حرف اوست.

مازیار لرستانی (شهره سابق) در مورد رفتارش با بازیگران زن پس از تغییر جنسیت هشدار دریافت کرده است.

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی بازیگر سرشناس سینمای ایران در ویدئویی از اخطارهای دریافتی کاربران درباره رفتارش با بازیگران زن خبر داد.

او در گوشه ای از این ویدئو گفته است که همه بازیگران زن مثل خواهران من هستند.

مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود دلیل عدم درمان خود را تا به الان فاش کرد.

وی علت به تاخیر افتادن این موضوع را به دلیل مستاجر بودن و بازیگری برای امرار معاش عنوان کرد که باعث به تاخیر افتادن این موضوع شده است.

خوشحالی مازیار لرستانی برای اولین خرید مردش

مازیار لرستانی با اولین خرید مردانه دلش را گرم کرد.

گاهی اوقات یک چیز کوچک کل روز را بهتر می کند…

او با انتشار این ویدئو نوشت:

خرید این پاپیون لبخند شیرینی بر لبانم آورد… لبخند مسخره ای که ساعت ها قلبم را پر کرد…

مازیار لرستانی (شهر لرستانی)

شهره لرستانی که چندی پیش در صفحه اینستاگرامش خبر تغییر جنسیت و تغییر نامش به مازیار را اعلام کرده بود، این روزها سر و کله اخبار است و هر روز شایعات زیادی درباره او و عکس های زیادی از او و همکارانش به گوش می رسد. به شکل جدید منتشر می شوند.

این بازیگر فیلم معروف برای پایان دادن به شایعاتی از جمله ممنوعیت فیلمش، سفرهای خارجی، عکس با همکارانش و… چندی پیش ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در همین قسمت نوشت:

یکی درد و دیگری لذت.

یکی متصل است و دیگری هجران پسند

من درمان و درد و وصل و هجران هستم.

من چیزی را دوست دارم که جانان دوست دارد

مازیار لرستانی که در روزهای گذشته به صراحت اعلام کرده بود به صفحات جعلی توجهی نکنید و همه اخبار را از صفحه خودم دنبال کنید، در ویدئویی که منتشر کرد به شایعات اخیر پایان داد و صادقانه با مردم صحبت کرد و گفت:

سلام خیلی هاتون فکر کردین چرا یقه بلوزمو میبندم چون لاغر شدم همه لباسام گشاد.

می خواستم از همه عزیزانی که دنبالم می کنند و می گویند برای همیشه در ایران می مانم و ایران را دوست دارم تشکر کنم، سرزمین من است و حتی اگر بیرونم کنند نمی روم، واقعیت این است که من خیلی ها را دوست دارم. . من برای آنها احترام قائلم و اگر هنوز هورمون درمانی نکرده ام به این دلیل است که در خانه اجاره ای زندگی می کنم و مانند همه شما باید کار کنم و امرار معاش کنم و هنرم را انجام می دهم و هیچ چیز دیگری ندارم. انجام دهید، من به هیچ چیز یا هیچ جایی وابسته نیستم. واسلام و دیگر هیچ.

در مورد این که فرمودید رعایت کنید، بله من یک چشمی رعایت می کنم. همه همکارانم بازیگرانم برای من مثل خواهرانم هستند، وقار و حریم خصوصی آنها مشخص است، از این به بعد بیشتر مراقب چشمانم هستم، عکسها قدیمی هستند.

خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی چیست؟

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی بازیگر معروف پس از یک شایعه حقیر در فضای مجازی است. اگرچه شهره لرستانی هنوز به خبر تغییر جنسیت خود واکنشی نشان نداده است، اما احتمالاً او نیز مانند محمدرضا فورتون در تکذیب خبر تغییر جنسیت است.

خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی بازیگر زن در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که البته با توجه به نقدهای به دست آمده به نظر صحت ندارد. زهرا کیشوری (خبرنگار) در توییت خود نوشت:

«بسیاری از دوستان خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی را تکذیب می کنند و معتقدند مردانه بودن او دلیلی بر تغییر جنسیت او نیست. برخی معتقدند تغییر جنسیت بازیگر دیگری باعث این طرز فکر شده است.

پس از انتشار خبر جنجالی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی زود به داغ ترین سوژه فضای مجازی تبدیل شد، خبر نامفهوم تغییر جنسیت شهره لرستانی نیز منتشر شد.

روز گذشته یکی از خبرنگاران در توییتر بار دیگر تاکید کرد که شهره لرستانی بازیگر با سابقه کشورمان تغییر جنسیت داده است. سوالی که پاسخی برای آن وجود نداشت، بنابراین با بالا و پایین رفتن گوگل، خبری از تغییر جنسیت این بازیگر پیدا نشد و با مراجعه مجدد به توییت زهرا کاشوری متوجه شدیم که توییت مذکور توسط نویسنده حذف شده است. . و توییت دیگری بدون ذکر این موضوع در صفحه خانم کشیری قرار گرفت. این خبر به دلیل بی اطلاعی و اشتباه خانم کشیری درج شده و خودش این اشتباه را اصلاح کرده است.

البته عکس هایی از شهره لرستانی با تیپ و پوشش مردانه نیز در شبکه های اجتماعی وجود دارد که به نظر می رسد بیشتر یک تست گریم باشد تا تایید تغییر جنسیت.

ماجرا از این قرار است که زهرا کیشوری یکی از خبرنگاران روزنامه ایران در واکنش به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن توییتی منتشر کرده و نوشته است:

“محمدرضا فروتن دکترای روانشناسی دارد و در 52 سالگی تصمیم به تعویض جنسیت گرفت! حتی عجیب تر از تعویض جنسیت شهره لرستانی. بازیگر فیلم های سرخ و شب یلدا! البته فوتن سال هاست که خوب بازی نمی کند شاید یکی از دلایل آن باشد. وضعیت روحی او بود.”

پدرش قاضی بازنشسته و مادرش فرهنگی بازنشسته است.

او یک خواهر و یک برادر دارد، نام کاملش شهره صالحی لرستانی است که می گوید در دوران مدرسه نامم را به تقلید از چارلی چاپلین کوتاه کردم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا