اخبار روز سینما

خداحافظی ناگهانی محسن کیایی از فضای مجازی! / شوکه شدن هواداران از این اقدام ناگهانی آقای بازیگر! + عکس

محسن کیایی دانش آموخته روشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. او در یک خانواده هنری متولد شده و برادرش نیز کارگردان مطرحی است. او به تازگی از خدافظی اش از فضای اینستاگرام خبر داده و این کار او بسیار جنجالی شده است.

محسن کیایی یک شخصیت شناخته شده ایرانی است. محسن کیایی 42 ساله است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. محسن کیایی هم می نویسد. محسن کیایی را با سریال مهمانان ویژه می شناسند. اوج شهرت این بازیگر نقش روحانی در سریال پرده نشین بود. در ادامه  داستان خداحافظی محسن کیایی را ببینید.

بیوگرافی محسن کیایی

خداحافظی ناگهانی محسن کیایی از فضای مجازی! / شوکه شدن هواداران از این اقدام ناگهانی آقای بازیگر! + عکس

محسن کیایی در 6 شهریور سال 1360 به دنیا آمد و بازیگر و نویسنده است، او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است و از 19 سالگی بازیگری مقابل دوربین را آغاز کرده و اکنون یکی از فوتبالی های داغ و از هواداران پرسپولیس است. او دومین فرزند خانواده است و در شهر کرج به دنیا آمد و برادر بزرگش «مصطفی کیایی» (کارگردان) و برادر کوچکترش «میلاد» (عکاس) است.

از علاقه تا تئاتر در مدرسه

در دوران مدرسه، حتی سالها پیش، وقتی کوچک بودم، تئاتر کار می کردم و وقتی گریه می کردم مرا جلوی تلویزیون می گذاشتند تا آرام شوم، جادوی آنچه در آن قاب می دیدم به قدری گیرا بود که ساکت می شدم و انگار مرا به داخل می کشید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا