اخبار ورزشی

پشت پرده عکس جنجالی “اشکان خورشیدی” داور دربی ۱۰۱ چیست؟/ عکس

اشکان خورشیدی داور دربی در جشن قهرمانی پرسپولیس حرکاتی انجام داد که پس از انتشار این تصاویر واکنش های بسیاری را به همراه داشت. انتشار تصاویر شاد اشکان خورشیدی داور دربی 101 تیتر یک پرسپولیسی ها شده است. اشکان خورشیدی داور داربی 101 حواشی مختلفی را در این تقابل تجربه کرد. اشکان خورشیدی داور داربی از دقیقه 80 به دلیل مصدومیت نتوانست مصاحبه را ادامه دهد اما در پایان بازی عکسی از شادی اشکان خورشیدی با پرسپولیسی ها منتشر شد و این موضوع سوالاتی را به وجود آورد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به کمک داور داربی 101 و حضور وی در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

حضور حسن ظهیری، کمک داور دوم در دیدار فینال جام حذفی که منجر به گرفتن عکس وی از یک کودک شده و به حواشی زیادی منجر شده است. در این باره، رئیس کمیته داوران، خداداد افشاریان، اظهار کرده است که او هیچگونه رفتار نامناسبی از سوی داوران در هیچ حالتی قبول نمی‌کند. حتی در برخورد با مربیان و عوامل تیم‌ها، خود داوران باید از رفتار خودشان در این موارد مراقبت کنند.

او ادامه داد: ما به طور رسمی از هیات فوتبال استان قم درخواست کرده‌ایم که حسن ظهیری، به‌عنوان کمک داور دوم، در مورد این رفتار توضیحاتی بدهد. وی همچنین باید به کمیته داوران آمده و توضیحات بیشتری در مورد این موضوع ارائه دهد. اگر توضیحات وی قانع‌کننده نبود، باید به‌طور لازم برخورد شود.

اشکان سهری، داور دربی

درباره بازی جذاب جشن قهرمانی پرسپولیس مقابل رقیب دایمی خود، تصاویری از اشکان خورشیدی، داور این بازی، منتشر شده که نشان می‌دهد او در آغوش بازیکنان پرسپولیس قرار گرفته است. افشاریان، رئیس کمیته داوران، درباره این تصویر که به نظر می‌رسد داور در حال آغوش گرفتن بازیکنان پرسپولیس است، گفت: «من این عکس را ندیده‌ام.»

واکنش اشکان خورشیدی، داور دربی به خوشحالی با پرسپولیسی‌ها

اشکان خورشیدی، داور بازی، از دقایق پایانی بازی به علت مصدومیت جای خود را به داور چهارم داد و از این بازی خارج شد. پس از بازی، تصویری از خورشیدی که همراه بازیکنان پرسپولیس در حال شادی است، در فضای مجازی منتشر شد. اشکان خورشیدی در این باره واکنشی نشان داده است.
او از دقیقه ۸۰ به علت مصدومیت، قادر به ادامه قضاوت بازی نبود، به همین‌ دلیل نتوانیت مصاحبه کند؛ اما این تصویر نیز همانند موارد دیگری که در مورد داوران اخیراً منتشر شده، توجه‌های زیادی از طرف رسانه‌ها و هواداران را به همراه داشته است.

اشکان سهری، داور دربی

خورشیدی به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت: پس از گل دوم پرسپولیس، نیمکت این تیم بسیار متشنج بود و مربیان وارد زمین شده بودند. این موضوع را از داور چهارم و نماینده فدراسیون شنیدم. با کمک این دوستان مربیان را از زمین خارج کردیم.

داور داربی 101 افزود: عسگری آنالیزور پرسپولیس به زمین آمد و از داور خواستم به او اخطار بدهد. عسگری وقتی متوجه این موضوع شد، فرار کرد و به پشت نیمکت پرسپولیس رفت. در پایان بازی او به سمت من آمد و عذرخواهی کرد و گفت قصد پنهان شدن دارد و من هم خندیدم. این عکس مربوط به گل دوم پرسپولیس نیست و حتی اخطار سرمربی پرسپولیس در گزارش مسابقه ثبت شده است.

همچنین پس از پایان بازی تصاویری از حسن ظهیری کمک داور دوم بازی در حال عکس گرفتن از جشن قهرمانی پرسپولیس منتشر شد که افشاریان رئیس کمیته داوران دستور رسیدگی به این موضوع را صادر کرد.

اشکان سهری، داور دربی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا