اخبار روز سینما

از ماجرای ازدواج دوم “شهاب حسینی” باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

شهاب حسینی از تعداد زیادی طرفدار پشتیبانی می‌کند و با بازی‌های درخشان خود بر جمعیتی بسیار تأثیرگذار است. وی به عنوان یک بازیگر برجسته در جشنواره‌های مختلف به عنوان برنده‌های متعدد شناخته شده است. شهاب حسینی نقش اول را در فیلم‌های اصغر فرهادی به خوبی بازی می‌کند و همچنین به مدتی است که میزبان برنامه “هم رفیق” می‌باشد.

از ماجرای ازدواج دوم "شهاب حسینی" باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

از ماجرای ازدواج دوم "شهاب حسینی" باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

 

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی، متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در شهر تهران است. وی فرزند بزرگتر خانواده‌ای شش نفره بوده و یک برادر و دو خواهر دیگر نیز دارد. پدرش، سیدفخرالدین حسینی، دبیر آموزش و پرورش بوده و علاوه بر آن، ترجمه و تالیف کتاب نیز می‌نموده است. چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شده است. پدر شهاب حسینی در بهمن ماه سال ۹۳ درگذشته است. مادر شهاب حسینی به عنوان یک امدادگر سیار مشغول به کار بوده و به همین دلیل، شهاب حسینی در دوران کودکی خود را در خرم آباد سپری کرده است. در سال ۱۳۷۴، در سن ۲۲ سالگی، شهاب حسینی با پریچهر قنبری آشنا شده و این آشنایی به ازدواج منجر شده است.

شهاب حسینی، که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این هدف حتی آماده بود از دانشگاه استقلال خود در ایران استقبال نکند، قرار بود خدمت سربازی را به پایان برساند. در زمانی که برای خداحافظی با دوستانش به دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران رفت، برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را ملاقات کرد. این دیدار زمینه‌سازی برای آشنایی‌های بعدی بود و با توجه به عقب‌نشینی خانواده و تصمیم‌گیری‌های اخذ شده، به ازدواجی موفق ختم شد.

نظر شهاب حسینی راجع به ازدواج

قبل از دیدار با همسرم، اصلاً قصد ازدواج نداشتم و ترجیح می‌دادم روابطم را به طور غیررسمی حفظ کنم. اما روزهایی در برابر هم قرار گرفتیم و زمان، دیدگاه‌هایمان را تغییر داد. من به او پیشنهاد آشنایی دادم، اما همسرم هیچ اعتقادی به این نوع دوستی و آشنایی نداشت. او گفت: “اگر عاشقی و واقعاً تمایل قلبی برای رسیدن به دختری که دوستش داری داری، باید در این راه صادقانه قدم برداری و مستقیماً با خانواده‌ام درباره این موضوع صحبت کنی.” به همین دلیل، من تصمیم گرفتم موضوع را با خانواده‌ام در میان بگذارم و مصمم به ازدواج شدم.

شهاب حسینی میگوید: دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام‌های محمدامین و امیرعلی را دارند. محمدامین، فرزند بزرگتر شهاب حسینی است و در تاریخ 14 بهمن ماه سال 1382، در روز تولد پدرش به دنیا آمد.

از ماجرای ازدواج دوم "شهاب حسینی" باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

سوابق کاری شهاب حسینی

شهاب حسینی از اواسط دهه 70 تاکنون در صدا و سیما فعالیت می‌کند و در زمینه‌های مختلفی نظیر گویندگی، اجرا، هنرپیشگی و تهیه‌کنندگی فعالیت داشته است. اما شهرت و افتخارات او به‌خصوص به عنوان هنرپیشه در عرصه سینما است. شهاب حسینی با گویندگی در رادیو به دنیای هنر وارد شد و بعد از تجربه مجری‌گری در تلویزیون، در سال 79 برای اولین بار در یک سریال به ایفای نقش پرداخت. سریال “پس از باران” به کارگردانی سعید سلطانی، اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن نقش آفرینی کرده و با هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و… همبازی بود.

از ماجرای ازدواج دوم "شهاب حسینی" باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

این بازیگر جوان یک سال پس از حضور در سریال “پس از باران”، در سریال “پلیس جوان” نیز به ایفای نقش پرداخت و با این نقش به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت. در سال 80، فیلم سینمایی “رخساره” به کارگردانی امیر قویدل، اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در سینما بود. در این فیلم، شهاب حسینی با هنرمندانی همچون میترا حجار، محمدعلی سپانلو، مهسا مهجور و… همبازی بود.

سریال “مدار صفر درجه” که توسط حسین فتحی در سال 1385 ساخته شد، به عنوان نقطه آغاز اوج‌گیری شهاب حسینی در صنعت تلویزیون محسوب می‌شود.

علاوه بر این، با بازی در فیلم‌هایی همچون “بچه‌های ابدی”، “شمعی در باد”، “محیا” و “دل شکسته” در سال ۱۳۸۶، شهاب حسینی توانست توجه جدی مخاطبان سینما را به خود جلب کند. در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم “سوپر استار”، وی به اوج محبوبیت خود رسید و جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. از آن زمان به بعد، شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در زمینه‌های متنوعی مانند اجرا، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و موسیقی، همچنان در زمینه بازیگری که اصلی‌ترین علاقه‌اش بود، فعالیت می‌کند و به دستاوردهای چشمگیری نظیر جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن در سال 2016 دست یافت.

از ماجرای ازدواج دوم "شهاب حسینی" باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

 

شهاب حسینی را بهتر بشناسیم!

سید شهاب الدین حسینی، متولد 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران، اصالتاً از تنکابن است. وی اولین فرزند خانواده شش نفره‌ای بوده و یک برادر و دو خواهر دیگر نیز دارد. در آغاز تحصیلات خود، شهاب رشتهٔ روانشناسی را در دانشگاه تهران انتخاب کرد. با این حال، به دلیل علاقهٔ به مهاجرت به کانادا، پس از دو سال تحصیل نیمه‌کاره، تحصیلات خود را رها کرد.

سید فخرالدین حسینی، پدر شهاب حسینی، یکی از دبیران آموزش و پرورش بودند و به ترجمه و تالیف کتاب نیز علاقه‌مند بودند. او چندین رمان و کتاب ترجمه شده را منتشر کرده بود. متأسفانه، در ماه بهمن سال 1393، پدر شهاب حسینی درگذشت.

مادر شهاب حسینی که یک امدادگر سیار بود، به خاطر حرفهٔ خود، شهاب را تا سنینی در خرم‌آباد سپری کرد. او در طول این سال‌ها در شهر خرم‌آباد زندگی می‌کرد.

همچنین، مهدی، برادر تنها شهاب حسینی است و دومین فرزند خانواده. وی در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کند.

از ماجرای ازدواج دوم "شهاب حسینی" باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

 

از آشنایی تا ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی‌هایی است که در سن پایین ازدواج کرده و خانواده خود را تشکیل داده است. در سال 1374، وقتی او تنها 22 سال داشت، با پریچهر قنبری آشنا شد و این آشنایی منجر به برگزاری مراسم ازدواج شد.

فیلم “مقیمان ناکجا” آخرین تجربهٔ کارگردانی شهاب حسینی است. این فیلم براساس نمایشنامهٔ “مهمان سرای دو دنیا” اثر اریک امانوئل اشمیت ساخته شده است و پریناز ایزدیار و آرمان درویش همراه با شهاب حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

سریال “شوق پرواز” به کارگردانی یدالله صمدی، یکی از ماندگارترین سریال‌های تلویزیونی است که شهاب حسینی در آن به نقش خلبان شهید عباس بابایی پرداخت. همچنین، وی به همراه گروه بازیگران فیلم “جدایی نادر از سیمین” موفق شد جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین سال ۲۰۱۱ را کسب کند. و در سال 2020، شهاب حسینی توانست نشان شوالیه فرانسه را دریافت کند. همچنین، در جوایز سالانهٔ سینمای فنلاند (یوسی)، او به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد.

از ماجرای ازدواج دوم "شهاب حسینی" باخبر هستید؟ | استایل متفاوت همسر دوم این بازیگر را ببینید!

شهاب حسینی جایزهٔ فیلم “اولین برف” را که توسط حامی رمضان، کارگردان ایرانی-فنلاندی ساخته شده بود، دریافت کرد. علاوه بر فعالیت هنری، شهاب حسینی یک کافه در منطقهٔ لواسان نیز دارد. با راه‌اندازی این کافه، مانند بسیاری از هنرمندان دیگر، او یک منبع درآمد جانبی برای خود ایجاد کرده است. همسر شهاب حسینی، پریچهر قنبری، مسئولیت مدیریت این کافه را بر عهده دارد و طراحی و دکوراسیون داخلی آن که به شکلی شبیه به یک کلبه چوبی در میان جنگل طراحی شده است، جذابیت بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا