اخبار روز

ماجرای عجیب استقلال و قائدی

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، تاکنون تلاش های باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قیدی به نتیجه نرسیده است و به نظر می رسد با مذاکرات پایانی به وضعیت فعلی نخواهد رسید.

این بازیکن اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که دوست دارد در استقلال بماند. باشگاه استقلال طبق خواسته مهدی قیدی با باشگاه شباب الاهلی امارات مذاکراتی را برای حفظ این بازیکن به هر نحو ممکن انجام داده است. اتفاقاتی که در جریان مذاکرات رخ داد بسیار عجیب بود به گونه ای که مدیران استقلال را به توافق مهدی قائدی با باشگاه اتحاد کلبا رساند.

ماجرا از این قرار است که آبی ها در چند مرحله پیشنهاد خود را به این بازیکن افزایش داده اند و هر بار باشگاه اتحاد کلابا اعلام کرده که مبلغ بیشتری را پرداخت خواهند کرد. حتی باشگاه استقلال هم الاهلی شباب را مجبور به صدور رضایتنامه کرده است اما هر بار که به مذاکرات نهایی رسیده تیم اتحاد کلبا به رهبری فرهاد مجیدی وارد عمل شده و رقم را بالا برده است.

استقلالی ها پس از دو هفته رصد مذاکرات به این نتیجه رسیده اند که توافق قیدی و اتحاد کلبا بسته شده است و در واقع تنها وارد یک بازی شده اند که عاقبت آن مشخص است. رهبر نباش!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا