اخبار روز سینما

استوری تلخ و دردناک نسرین مقانلو برای پسر مرحومش + تصویر

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ: نسرین مقانلو مطلبی را برای پسر مرحوم خود منتشر کرد. نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون است. ارشیا فرزند نسرین مقانلو سال گذشته درگذشت. نسرین مقانلو به همراه پسرش در فیلم های زیادی بازی کرد. در ادامه داستان غم انگیز نسرین مقانلو را می خوانید.

نسرین مقانلو

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 10 تیر 1347 در تهران به دنیا آمد. او دیپلم دارد.

نسرین مقانلو سال ها پیش با کمال خلیلیان بازیکن سابق تیم های ملی فوتبال قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه های گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نام های عرشیا و آرین بود.

مرگ پسر بزرگتر

متاسفانه روز هشتم مهر 1401 نسرین مقانلو اولین فرزند خود «عرشیا» را که کمتر از 10 روز بود که از آمریکا به ایران آمده بود،بر اثر عارضه مغزی (سکته) از دست داد.

خانم مقانلو در مصاحبه ای با بیان این مطلب گفت: پسرم چند سال پیش دچار سانحه سر شد و عمل جراحی مغز انجام داد و بعد از آن دارو مصرف می کرد و تحت معالجه قرار می گرفت و حتی درمان خود را در آمریکا ادامه می داد.

روز حادثه پس از خوردن ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را بخورد و کمی استراحت کند اما بعد از دقایقی ناگهان حالت تهوع پیدا کرد و از هوش رفت بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما پسرم دیگر زنده نبود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا