اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

بهاره افشاری با این استوری برای سردار آزمون غوغا کرد!/عکس

بهاره افشاری در استوری تولد فرزند سردار آزمون را تبریک گفت که باعث شوک و جنجال بسیاری شده است.در طول این استوری می‌توانید واکنش های بهاره افشاری نسبت به سردار را مشاهده کنید.

ماجرای جنجالی بهاره افشاری برای جشن تولد پسر سردار آزمون همه را شوکه کرد. چون بهاره افشاری و سردار آزمون مدتی با هم رابطه داشتند اما بعدا به دلایل نامعلومی از هم جدا شدند. نوا یکی از اعضای جدید خانواده سردار آزمون محسوب می شود. سردار آزمون فوتبالیست معروف تیم ملی است. سردار آزمون اصالتا ترکمنی است. مدت ها پیش خبر ازدواج سردار آزمون و ترلان پروانه در اینستاگرام جنجال به پا کرد. سردار آزمون هم اکنون در باشگاه بایرن لورکوزن آلمان بازی می کند. سردار آزمون پیش از این نیز در تیم پرسپولیس بازی می کرد. در ادامه استوری بهاره افشاری برای سردار را مشاهده می کنید:

بهاره افشاری با این استوری برای سردار آزمون غوغا کرد!/عکس

همسر سردار آزمون و ماجرای ازدواجشان

سردار آزمون در سال 1398 در برنامه دورهمی مهران مدیری ماجرای نامزدی و ملاقاتشان را گفت و اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد. آناهیتا کریمی نامزد رسمی اوست. سردار درباره تصمیم خود برای ازدواج با آناهیتا کریمی گفت: این تصمیم می تواند به درد من خیلی بخورد! هم به خودم و هم به فوتبالم. به گفته شما و کارشناسان در یک سال گذشته پیشرفت زیادی داشته ام و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم می توانم از این هم بالاتر بروم!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا