اخبار روز سینما

خوش شانسی یک اینفلوئنسر او را با بازیگر و ستاره مشهور فیلم تایتانیک همنشین کرد! + عکس

یکی از اینفلوئنسرهای تیک تاک با انتشار ویدئویی که بسیار وایرال شد اعلام کرد که در هواپیما به طور اشتباهی در کنار کیت وینسلت نشسته و با پخش آهنگ با صدای بلند لبسیار شرمنده شده است.

ماجرای جالب همسفر بازیگر زن معروف تایتانیک چه بود؟
یکی از اینفلوئنسرهای تیک تاک در حساب کاربری خود اعتراف کرد که نا آگاهانه در کنار کیت وینسلت، بازیگر و ستاره مشهور فیلم تایتانیک نشسته است، در حالی که او فراموش کرده است هدفون خود را وصل کند و موسیقی این فیلم معروف را با صدای سلین پخش شده و حالا از اتفاقی که افتاده شرمنده است.

کریس اولسن، خواننده و اینفلوئنسر که به خاطر روابطش با چهره‌های مشهور دنیای هنر شناخته می‌شود و در فرش قرمز اسکار نیز دیده شده است، در ویدئویی در تیک تاک خود اعتراف کرد که نزدیک به 2.5 میلیون بار دیده شده است. باید از محیط اطراف خود آگاه باشد، توجه بیشتری داشته باشد زیرا او نمی تواند همیشه اینطور خجالت بکشد.

ماجرای جالب همسفر بازیگر زن معروف تایتانیک چه بود؟
او در توضیح ویدیوی Tik Tok خود توضیح داد: « کیت اگر این را تماشا می‌کنی، متاسفم که نمی‌دانستم. به دلیل اشتباه، با خود فکر می کند: “وای! من جای خود را پیدا کردم.”

اولسن داستان را اینگونه ادامه می دهد: «زنی کنار پنجره نشسته است و صندلی بین ما خالی است. در این مرحله، من آماده گوش دادن به موسیقی و استراحت هستم و کسی جز سلین دیون در ذهن من نیست. چرا که با لغو تور کنسرت او در این مدت یک سری از آهنگ های او مدام در اخبار پخش می شد.

ماجرای جالب همسفر بازیگر زن معروف تایتانیک چه بود؟
او سپس توضیح می‌دهد که متوجه نبوده است که ایرپادهایش به تلفن وصل نیست و به همین دلیل است که سلین دلیون را با صدای بلند در هواپیما قرار داده است: «او بهترین آهنگ‌هایش را یکی یکی و کمی در My Heart Will پخش می‌کرد. ” Go On (آهنگ از فیلم تایتانیک) مکث کردم. و همه اینها با صدای بلند پخش می شد و من آن را نمی فهمیدم.”

ماجرای جالب همسفر بازیگر زن معروف تایتانیک چه بود؟
آن موقع بود که متوجه شد روی صندلی اشتباهی نشسته است و زنی که کنار پنجره نشسته بود به او نگاه می کرد که انگار کار اشتباهی انجام داده است. او می گوید: «با خودم فکر کردم شاید او یکی از طرفداران من باشد. و سپس متوجه شد که ایرپادهای او نیز متصل نیستند. او در این ویدئو سعی می کند اعتراف کند که این اتفاق زیاد طول نکشید تا زیاد خود را شرمنده نکند.

سوت جالب اینفلوئنسر که نمی دانست کنار کیت وینسلت در هواپیما نشسته است.
اولسن سپس به ردیف سوم، صندلی اصلی خود رفت و در حالی که از زن کنار پنجره عذرخواهی کرد، متوجه شد که او کیست. او ادامه می دهد: “تو آشنا به نظر می آیی.” مغزم را به هم ریختم تا بفهمم کجا می‌توانم او یا کسی مثل او را ببینم.”

در نهایت اولسن جوان متوجه شد که این زن کسی نیست جز کیت وینسلت، بازیگر برنده اسکار و ستاره فیلم تایتانیک که آهنگش را با صدای بلند پخش کرده است.

ماجرای جالب همسفر بازیگر زن معروف تایتانیک چه بود؟

سوت جالب اینفلوئنسر که نمی دانست کنار کیت وینسلت در هواپیما نشسته است.
این ویدیو مانند بسیاری از ویدیوهای اولسن که در فضای مجازی منتشر می شود، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

یکی از کاربران زیر ویدیوی خود نوشت: «کیت احتمالاً با خودش فکر کرده که تو آن آهنگ را عمدا پخش کرده ای».

و دیگری نوشت: این چیزها چطور برای شما اتفاق می افتد؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا