اخبار ورزشی

پست قابل تامل “محمد محبی” در رابطه با جدایی از استقلال! | تصویر پست اینستاگرامی این بازیکن!

محمد محبی که به تازگی از استقلال جدا شده، به تازگی پستی در رابطه با جدایی از استقلال و پیوستن به تیم جدیدش صحبت کرده است.

 

همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، محمد محبی به طور رسمی از باشگاه استقلال جدا شد. وینگر بوشهری قبلاً توافقی با تیم روستوف روسیه داشت و چند روز پیش به روسیه سفر کرده بود تا قرارداد خود را امضا کند.

محبی در حالی که به صورت وامی از باشگاه سانتاکلارا به استقلال پیوسته بود، فصل بسیار موفقی را در این تیم سپری کرد.

اما به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی باشگاه استقلال، باشگاه پرتغالی توافقی برای همکاری با استقلال و فعال‌سازی بند ۶۰۰ هزار یورویی جهت دائمی کردن این انتقال نشد.

سرانجام سانتاکلارا برای انتقال محبی به روستوف با باشگاه روسی به توافق رسید و این بازیکن از فصل آینده در تیم والری کارپین بازی خواهد کرد.

محبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد. او در توضیح این ویدیو که مربوط به لحظات حضورش با پیراهن آبی است، درباره دلایل جدایی اش صحبت کرده است. محابی نوشت:

سلام به شما بهترین هواداران ایران.

باید به شما عزیزان بگویم به دلیل مشکلاتی که همه می دانند باید از استقلال جدا شوم و این به زمان مدیریت مدیری برمی گردد که فیش جعلی برای باشگاه پرتغالی ارسال کرد و پس از آن باشگاه پرتغالی حاضر به توافق نشد. امیدوارم از این پس باشگاه بزرگ استقلال با مشکل مدیریتی مواجه نشود و در بهترین شرایط باشگاهی قرار گیرد و در نهایت جا دارد از همه شما هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال بابت حمایت همه شما تشکر کنم؛ چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد تشکر کنم و قطعا این فصل یکی از بهترین فصل‌های زندگی ورزشی من خواهد بود و امیدوارم که روزی دوباره افتخار پوشیدن این لباس مقدس را در کنار شما داشته باشم.

با احترام و افتخار به شما همه عزیزان

محمد محبی

پست قابل تامل "محمد محبی" در رابطه با جدایی از استقلال! | تصویر پست اینستاگرامی این بازیکن!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا