اخبار روز

ما عملیات نظامی ویژه را تا نابودی رژیم کیف ادامه خواهیم داد

مدودف در روز اتحاد مجدد جمهوری های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپوریژژیا و خرسون در کانال تلگرامی خود نوشت: مسکو تا نابودی رژیم کی یف به عملیات نظامی ویژه و آزادسازی مناطق خود ادامه خواهد داد.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت: مسکو به عملیات نظامی ویژه تا نابودی رژیم کی یف ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، مدودف در روز اتحاد مجدد جمهوری های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپوریژژیا و خرسون در کانال تلگرامی خود نوشت: مسکو به عملیات نظامی ویژه خود ادامه خواهد داد و سرزمین های خود را تا نابودی منطقه آزاد خواهد کرد. رژیم کیف

وی با اشاره به اینکه یک سال پیش ساکنان این سرزمین ها تصمیمی دگرگون کننده برای پیوستن به سرزمین مادری خود گرفتند، تاکید کرد: تصمیم آنها به نمادی از اتحاد مردم روسیه، اراده قوی و عزم آنها تبدیل شده است.

مدودف خاطرنشان کرد: پیروزی از آن ما خواهد بود و استان های روسیه افزایش خواهند یافت.

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیش از این با امضای قانونی، دونتسک و لوهانسک را به روسیه الحاق کرد و روز الحاق آنها را روز جشن ملی اعلام کرد.

با توجه به تغییرات در قانون تعطیلات ملی روسیه، 30 سپتامبر (8) اکنون اعمال می شود مهر) به عنوان روز اتحاد مجدد مناطق دونتسک و لوهانسک با روسیه، روز جشن ملی و تعطیل عمومی اعلام شده است.

سند روز اتحاد روسیه و اتحاد مجدد با جمهوری های دونتسک و لوهانسک (DPR و LPR) و اتحاد با مناطق Kherson و Zaporizhzhia توسط پوتین در 12 سپتامبر (21). شهریور) به مجلس سفلی این کشور ارائه شد، دومای دولتی روسیه قانون مربوطه را در 19 سپتامبر (28 سپتامبر) تصویب کرد. شهریور) و شورای فدراسیون این کشور در 25 سپتامبر (3) آن را تصویب کرد. مهر) تایید شده.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا