اخبار روز

موثقی نیا گفت: پیگیر رفع چالش های فولادسازان در دولت هستیم!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از تجارت نیوز، محمدرضا متقی نیا گفت: ایمیدرو و انجمن فولادسازان در زمینه های مختلف برای توسعه صنعت فولاد کشور همکاری دارند.

ضمن قدردانی از خدمات انجمن فولاد؛ وی گفت: در حالی که تصمیم گیری در صنعت فولاد روندی را دنبال می کند و شرایط بین المللی نیز بر آن تأثیر می گذارد. رسیدن به نتیجه زمان می برد و حتی باعث از دست رفتن برخی فرصت ها می شود.

وی با بیان اینکه ایمیدرو و وزارت حراست در مواجهه با این شرایط حاضر به رفع چالش های صنعت فولاد هستند، اعلام کرد: راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت، تولید صادرات محور است که به آن پایبند هستیم. و برای درک این مهم; ما به عنوان یک سازمان توسعه ای حمایت های لازم را از این بخش خواهیم داشت.

رئیس هیأت مدیره ایمیدرو گفت: ایمیدرو برای رفع این چالش ها; وی مایل به پیگیری امور در سطوح عالی دولت سیزدهم است و به زودی این جلسات برگزار خواهد شد.

هرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، محمد آقاجانلو مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران و اعضای هیات مدیره انجمن فولاد حضور داشتند و به بیان مشکلات این صنعت پرداختند. مسائل ارزی، تنظیم بازار، تامین انرژی، قطعی برق و عوارض صادراتی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و به مورد بحث گذاشته شد.

 


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا