اخبار ورزشی

ما از سرعت هنگ کنگ شگفت زده شدیم

به گزارش خبرنگار پی ام آپ فاطمه رشیدی در مورد پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل هنگ کنگ در اولین بازی این رقابت ها. جام چالش آسیا گفت: امروز اولین بازی ما در اتاق اصلی مسابقات بود اما دیروز هنگ کنگ در این اتاق بازی کرد. بازیکنان ما از سرعت حملات تیم هنگ کنگ کمی تعجب کردند و فکر می کنم در برخی بازی ها روی توپ های برگشتی اشتباهات بیشتری داشتیم اما خدا را شکر پیروز شدیم. امیدوارم بتوانیم این اشکالات را برطرف کنیم و برای بازی بعدی نتیجه بهتری بگیریم.

وی افزود: ما با هدف به این مسابقات آمده ایم و همه بازیکنان تیم انگیزه کافی برای رسیدن به این هدف را دارند. چین تایپه تیم بسیار خوبی است و 3 بر صفر مقابل هنگ کنگ پیروز شد. ما یک مسابقه برای این تیم داریم و آن را آنالیز کرده ایم. باید سریع آماده شویم و بازیکنان ریکاوری کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران همچنین خاطرنشان کرد: چین تایپه از نظر سرعت می تواند ما را ناراحت کند. این تیم در جام باشگاه های آسیا مقام چهارمی را کسب کرد که نشان از رشد تیم دارد. تمام تلاش خود را می کنیم تا بازیکنان با توجه به نقاط ضعفشان برنامه درستی برای رویارویی با این تیم داشته باشند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا