اخبار روز سینما

لیندسی لوهان و همسرش بادر شمس از تولد پسر بچه شان استقبال کردند!/عکس

لیندسی لوهان بازیگر و خواننده آمریکایی اخیراً با همسرش بادر شاماس صاحب پسری شد. نماینده این بازیگر این خبر را تایید کرده و به Entertainment Tonight گفته است: “خانواده عاشق روی ماه فرزندشان هستند.” لیندسی لوهان از سال 2022 با بادر شاماس ازدواج کرده است. بادر یک سرمایه گذار در دبی است. به گزارش پیپل، لیندسی و بادر نام فرزند خود را Son Luai گذاشته اند که در زبان عربی به معنای “سپر یا محافظ” است. این کودک در دبی به دنیا آمد اما هنوز زمان دقیق تولد او اعلام نشده است. مادر لیندسی، دینا لوهان، بسیار خوشحال است و به ET گفت: “ما بسیار خوشبخت و سرشار از عشق و شادی هستیم. او دو روز زودتر به دنیا می آید و من امشب سوار هواپیما می شوم و مستقیم به بیمارستان می روم.”

لیندسی لوهان بارداری خود را در مارس 2023 در اینستاگرام اعلام کرد. لیندسی با اعلام این خبر تصویری از تی شرتی را به اشتراک گذاشت که روی آن نوشته شده “به زودی می آید” نوشته شده است. لیندسی در توضیح این عکس نوشته است: ما برکت و هیجان داریم!

لیندسی لوهان و همسرش بادر شمس از تولد پسر بچه شان استقبال کردند!/عکس

لیندسی در ماه آوریل با افشای اجمالی از برآمدگی شکمش، مجموعه ای از عکس ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او در توضیح این عکس نوشت: «اوقات خوب…خیلی ممنون از همه آدم های فوق العاده زندگیم».

لیندسی لوهان و همسرش بادر شمس از تولد پسر بچه شان استقبال کردند!/عکس

لیندسی و بادر در سال 2021 فاش کردند که نامزد کرده اند. این زوج در آوریل 2022 ازدواج کردند و بعداً با یک پست اینستاگرامی خبر ازدواج خود را علنی کردند. لیندسی در توضیح این عکس نوشت: “من خوش شانس ترین زن جهان هستم. نه به این دلیل که به یک مرد نیاز دارم، بلکه به این دلیل که او مرا پیدا کرد و می دانست که من می خواهم خوشبختی و فیض را در آن واحد پیدا کنم.” لیندسی در توضیح خود افزود: “من حیرت زده ام که این شوهر من است. زندگی و همه چیز من. هر زنی باید هر روز چنین احساسی داشته باشد.”

 

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا