اخبار روز سینما

لیلا اوتادی شوکه و عصبانی بود.

خبراملت: لیلا اوتادی بازیگر 40 ساله سینما است که همواره شایعات متعددی پیرامون او وجود داشته است. شایعات مربوط به ازدواج لیلا اوتادی و همچنین عکس ها و جنجال دستمزد و شعرخوانی این بازیگر در این سال ها حاشیه ساز شده است. لیلا اوتادی در اینستاگرام بسیار فعال است و حدود دو و نیم میلیون نفر صفحه اینستاگرام او را دنبال می کنند. لیلا اوتادی یکی از خوش پوش ترین بازیگران زن سینماست و لباس ها و استایل او همیشه مورد توجه دوستداران مد قرار می گیرد. آخرین اخبار در مورد لیلا اوتادی به خواندن ادامه دهید.

خواستگار سماج لیلا اوتادی نیست! در هر قسمت از نمایش آرایش، او به شکلی متفاوت تبدیل می شود و از لیلا اوتادی خواستگاری می کند.

در آخرین قسمت این برنامه که با حضور پژمان بازغی اجرا شد، مجتبی شفیعی بازیگر طنز اینستاگرامی بار دیگر از لیلا اوتادی خواستگاری کرد.

ویدئوی مربوط به این بخش را تماشا کنید.

لیلا اوتادی سوژه فضای مجازی شد

لیلا اوتادی بازیگر 40 ساله کشورمان که به تازگی به عنوان مجری مسابقه «چیدمانه» در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است، در جدیدترین تصاویرش با کتی جالب دیده شده و توجه ها را به خود جلب کرده است.

لباس اصلی استایل جدید لیلا اوتادی مانتو لیمویی رنگ است که روی پارچه آن دکمه مشکی و طرح کمربند دارد. شلوار، کفش و شال مشکی استایل این بازیگر را کامل کرده است.

لیلا اوتادی شوکه و عصبانی بود.

rVMAG0E59p5Nلیلا اوتادی شوکه و عصبانی بود.

AcBlmRKA6M1zلیلا اوتادی شوکه و عصبانی بود.لیلا اوتادی شوکه و عصبانی بود.لیلا اوتادی شوکه و عصبانی بود.

لیلا اوتادی در ورزشگاه

در سال های اخیر بسیاری از بازیگران و بازیگران سینمای ایران خود را وقف بدنسازی کرده اند. آن ها سعی می کنند بدن خود را در فرم نگه دارند تا برای نقش های مختلف آماده شوند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا