اخبار ورزشی

تغییر لیست خرید گل محمدی/ بازگشت شجاع به پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست فصل آینده خود را تغییر داد و خواستار جذب بازیکنی شد که چند سال پیش پس از جدایی او از این تیم، جنجالی و خبرساز شد.

یحیی گل محمدی در فصل گذشته توانسته بود قهرمانی سه گانه فوتبال باشگاهی کشور را از پرسپولیس به دست آورد تا تداوم حضور او در این تیم برای هواداران این تیم اهمیت زیادی پیدا کند.

او پس از تعطیلات تصمیم گرفت در این تیم بماند تا تمایل خود را برای تقویت این تیم به باشگاه اعلام کند. گل محمدی تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم را در اولویت قرار داد اما در مرحله اول جذب بازیکن می خواست با سه بازیکن جذب کند. سرمربی پرسپولیس ابتدا لیست مشخصی را در اختیار این باشگاه قرار داد اما بعداً آن را تغییر داد و نام یکی از جنجالی ترین بازیکنان سابق پرسپولیس را درج کرد.

شجاع خلیل زاده، مدافع سابق پرسپولیس که به دلیل جدایی اش در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020، جدایی اش از این باشگاه باعث ناراحتی بخش قابل توجهی از هواداران شد،  در لیست فعلی خریدهای یحیی برای پرسپولیس قرار دارد.

جدایی خلیل زاده از پرسپولیس، درگیری های رسانه ای این مدافع با رسول پناه سرپرست وقت باشگاه و همچنین بوسه این بازیکن بر روی لوگوی باشگاه الریان قطر پس از پیوستن به این تیم از دلایلی بود که او را به یکی از نفرات جنجالی فوتبال ایران تبدیل کرد.

این در حالی است که مرتضی پورعلیگنجی و گئورگی گلسیانی در قلب خط دفاعی این تیم در فصل گذشته آمار مطلوبی را برای پرسپولیس به جا گذاشتند تا تنها 13 گل دریافت کنند.

خلیل زاده پس از بازی در تیم الریان راهی الاهلی شد. او اکنون در شرایطی در لیست خرید یحیی قرار دارد که باشگاه الاهلی قطر حاضر به تمدید قرارداد او برای فصل آینده نشد تا این بازیکن در لیست مازاد قطر قرار گیرد.

همچنین خلیل زاده به دلیل مصدومیت در جمع بازیکنان تیم ایران برای حضور در تورنمنت کفا حضور نداشت اما حالا گل محمدی تصمیم به جذب این بازیکن گرفته است.

باید دید تصمیم یحیی برای قرار دادن خلیل زاده در لیست خرید تیمش به دلیل جدایی قریب الوقوع پورعلی گنجی یا گلسیانی است یا اینکه او قصد دارد خلیل زاده را در پست دفاع کناری بازی دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا