اخبار روز سینما

لیست بازیگران ایرانی 3 بار ازدواج کردند/ عکس

در حالی که برخی از سلبریتی ها سال هاست ازدواج نمی کنند، کسانی هم هستند که مشکلات زناشویی را بیش از یک بار تجربه نمی کنند. استقامت آنها رشک برانگیز است. چون همه نمی خواهند حرف و حدیث و نظر منفی دیگران را تحمل کنند. در عین حال، هیچ تضمینی برای موفقیت یک ازدواج وجود ندارد. پس چرا برای بار دوم یا سوم شانس پیدا کردن یک شریک زندگی مناسب را نداشته باشید؟

گوگوش; بازیگر و خواننده سابق

در دهه هفتاد گوگوش او به شاه ماهی موسیقی ایران معروف بود. این خواننده و بازیگر سرشناس ایرانی یکی از محبوب ترین خوانندگان زن تاریخ موسیقی ایران است و در خارج از کشور حتی در کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

فایق آتشین در سال 1329 در محله سرچشمه شهر تهران به دنیا آمد. در شناسنامه مورخ 18 بهمن سال 1329 ثبت شده است، اما بنا به گفته مادرش تاریخ تولدش 15 است. اردیبهشت ماه همان سال را می داند.

گوگوش در سال 1351 با محمود قربانی کاباره معروف تهران ازدواج کرد. سپس برای تحصیل در رشته موسیقی به فرانسه رفت. از این ازدواج صاحب یک پسر به نام کمبوجیه شد. اما این ازدواج دیری نپایید و گوگوش پس از مدتی در سال ۱۳۵۴ از محمود قربانی، پدر کامبیز و صاحب هتل کاباره میامی طلاق گرفت.

گوگوش پس از شهرت بهروز وشوقی و داستان عاشقانه فیلم هایی که با هم بازی کردند و به خصوص پس از بازی در فیلم های آمریکایی، در سال 1354 با بهروز وشوقی ازدواج کرد و این پیوند تا سال 1355 یعنی یک سال بعد ادامه یافت.

ازدواج سوم او با همایون مصداقی که شرکت های بیمه زیادی را تحت کنترل خود داشت تا پس از انقلاب در سال 1356 و در سال 1368 از او جدا شد. چهارمین ازدواج گوگوش در سال 1370 با مسعود کیمیایی کارگردان جامعه ایرانی بود. در سال 1358 با پیشنهاد گروه فیلمبرداری موفق به اخذ گذرنامه شد و به همراه همسرش ایران را ترک کرد. او همچنین در سال 1381 از مسعود کیمیایی جدا شد.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1395 در تهران. تحصیلات سحر قریشی در مقطع دیپلم می باشد. سحر قریشی از بازیگران محبوب کشورمان برادری به نام سپهر دارد.

سحر قریشی در سال 1383 با فردی به نام مهران اخوان ذاکر که هنوز 17 ساله نشده بود ازدواج کرد اما این زندگی چندان دوام نیاورد و در سال 1367 به طلاق ختم شد. همسر سابق سحر قریشی تغییر رفتار او پس از معروف شدن در سریال دلنوازان را دلیل طلاق عنوان کرد.

سحر قریشی در سال 1392 در کنار امید علومی در فیلم «دریه کنار» بازی کرد و پس از مدتی خبر نامزدی خود را با این خواننده پاپ در چت اینترنتی برای آشنایی بیشتر با یکدیگر به اشتراک گذاشت اما پس از چند ماه منکر داشتن رابطه قبلی شد و خودش شد

در سال 1395 شایعه ای مبنی بر ازدواج سحر قریشی یکی از فوتبالیست های سرشناس کشورمان و مهدی طارمی منتشر شد و حتی عکس هایی از این دو چهره سرشناس در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر پس از یک تکذیب شد. در حالی که. واکنش تند برادر سحر قریشی.

هرچند اخیرا خبرهای زیادی مبنی بر ازدواج سحر قریشی خواننده خارجی و امیر تتلو در رسانه های مجازی منتشر شد، اما رابطه آنها چندان دوام نیاورد.

رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران، بازیگر، مجری و کارگردان، دارای مدرک دیپلم، بازیگری در تئاتر را آغاز کرده و از سن 24 سالگی بازی در مقابل دوربین را آغاز کرده و هم اکنون در حال اجراست و دارای سه تجربه بازیگری است. زندگی متاهلی

رامبد جوان در دهه 70 برای اولین بار با ماندانا روحی یکی از بازیگران زن آن دوران ازدواج کرد و خطبه عقد آنها را سید محمد حاتمی خواند اما این زندگی پس از چند سال به بن بست رسید و از یکدیگر طلاق گرفتند. .

رامبد جوان در بیست و هفتم اسفند در سال 1387 در سن 37 سالگی با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج کرد و با هم زیر یک سقف بازی کردند که در آن زمان بسیار مورد توجه قرار گرفت.

زندگی این زوج که در گروه تئاتر آتیلا پسیانی با هم آشنا شده بودند، پس از 6 سال در سال 2013 با جدایی به پایان رسید.

دو سال پس از طلاق خانم دولتشاهی، عکس های رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعاتی را در مورد رابطه آنها منتشر کرد.

مدت ها طول کشید تا رامبد جوان و نگار جواهریان به طور ضمنی ازدواجشان را تایید کردند.

به گفته دوستانشان در سال 1995 در یونان عروسی داشتند و ثمره این زندگی دختری به نام ایراندخت متولد 31 بود. تیر 98 در کانادا

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی هم 3 بار ازدواج کرده و عجیب است که هر سه همسرش را طلاق داده است!

رحیم نوروزی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا