اخبار ورزشی

اسامی بازیکنانی که حواله خودرو دریافت کرده اند لو رفت / سند خودروهای لوکس رسانه ای شد!

فهرست دقیق بازیکنانی که حواله واردات خودرو به عنوان پاداش دولت دریافت کرده اند اعلام شد.

در روزهای اخیر سند واردات خودروی لوکس خارجی از چند بازیکن تیم ملی در رسانه ها منتشر شده است.

اکنون اما فهرست دقیق بازیکنانی که این انتقال را به عنوان پاداش دولتی دریافت کرده اند در اختیار کاربران سایت پی ام آپ قرار گرفته است. البته نکات بسیار مهمی وجود دارد که نباید از آنها غافل شد. پرداخت پاداش به بازیکنان برای صعود به جام جهانی اصلا چیز عجیب و بدی نیست و فرصت وعده داده شده از سوی دولت نصیب آنها شد.

اما سازوکار ارائه این حواله های مربوط به صعود به جام جهانی به صورت کامل و شفاف باید توسط فدراسیون فوتبال مشخص شود.

این که این لیست با چه سلیقه و چه فرمول و قوانینی برای دریافت این جایزه توسط بازیکنان نوشته شده است اهمیت دارد. مثلا بازیکنی که در لیست 60 درصد نهایی اردوهایی است که منجر به صعود تیم به جام جهانی می شود. یا اینکه این لیست مربوط به بازیکنان حاضر در جام جهانی است.

اگر اولین نکته ملاک است، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و روزبه چشمی نباید در این لیست حضور داشته باشند زیرا در اردوهای مقدماتی حضور نداشتند و افشاگر معاون اول رئیس جمهور نیز قول ارسال محموله خودروهای وارداتی به تیم ملی را داده بود تا حضور داشته باشند. دولت برای جام جهانی مقدار قابل توجهی سکه به تیم ملی داده بود.

نکته بعدی این است که آیا دراگان اسکوچیچ و دستیارانش که تیم ملی را به جام جهانی رساندند دستمزد گرفته اند یا خیر؟

و حرف آخر اینکه طبق اخبار رسیده به خبرنگار پی ام آپ، برخی از مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال این محموله را دریافت کرده اند. فدراسیون باید با انتشار اطلاعیه ای تفصیلی همه این موارد را برای مردم روشن کند.

لیست بازیکنانی که نقل و انتقالات خودرویی دریافت کرده اند به شرح زیر است:

احسان حاج صفی، سردار آزمون، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی، یاسین سلمانی، رامین رضاییان، علی کریمی، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، مهدی قیدی، میلاد سرلک، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی، مرتضی براحی پوورالیمی. ، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید مجید حسینی، علی قلی زاده، مهدی ترابی، ابوالفضل جلالی، سیاوش یزدانی، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، امید نورافکن،سید پیام نیازمند، احمدنوراللهی، روزبه چشمی و سید حسین حسینی!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا