اخبار روز

با یکی از خارق العاده ترین خودروهای جهان آشنا شوید! / امیرا فرست ادیشن آخرین محصول کمپانی لوتوس!

یکی از خاص ترین و فوق العاده ترین خودروهای موجود در جهان لوتوس امیرا فرست ادیشن است که یکی از بهترین خودروهای سبک اسپرت در دنیا است. این لوتوس دارای یک موتور 4 سیلندر توربو است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

حدود 2 سال پیش و همزمان با معرفی لوتوس امیرا مشخصات و ویژگی های این خودرو، جزئیات آن ها را بررسی کرده ایم.

امیرا جدا از میزبانی لوگو لوتوس که آن را به یکی از خارق‌العاده‌ترین خودروهای جهان تبدیل می‌کند، آخرین محصول از لوتوس است. این خودرو از یک موتور احتراق داخلی استفاده می کند که از آنجایی که لوتوس برنامه های خود برای آینده را بر اساس توسعه محصولات ورزشی الکتریکی استوار کرده استو از این نظر رکورددار محسوب می شود.

همانطور که قبلا ذکر شد؛ امیرا در دو نسخه عرضه می شود: مخصوص پیست و قانونی برای خیابان.

در این مقاله نگاهی به وتوس اِمیرا ال4 فرست ادیشن مدل 2024 می اندازیم که یکی از بهترین خودروهای اسپرت سبک وزن دنیا است.

این لوتوس جوان دارای یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ است. این موتور ابعاد بسیار جمع و جور دارد و ردپای آ ام گ در آن قابل مشاهده است. قدرت موتور 360 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر است. این مجموعه با یک گیربکس 8 سرعته دوکلاچه مطابقت دارد.

این خودرو در 4.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد که برای یک محصول اسپرت بسیار عالی است.

حداکثر سرعت 276 کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط لوتوس، تریم ال4 فرست ادیشن 1446 کیلوگرم وزن دارد که البته در لیست سبک ترین لوتوس ها قرار نمی گیرد، اما اگر به مشخصات و کاربری خودرو نگاه کنیم، عدد خوبی در مهندسی این محصول خواهد بود.

برای این دلبر تند و فلفلی نیاز به 100000 دلار دارید که در بازار بین المللی خودرو رقم بالایی محسوب می شود.

فضای داخلی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است و در نسخه خیابانی امیرا فناورانه ها حضور گرم دارند. نمایشگر 10.25 اینچی مخصوص تنظیمات سیستم سرگرمی قابل مشاهده است. همچنین یک صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی در پشت فرمان وجود دارد.

دو خروجی اگزوز در دیفیوزر عقب قرار گرفته اند و طراحی خاص چراغ ها و سپر این اطمینان را ایجاد می کند که عقب امیرا جلوه ای عالی از یک خودروی اسپرت داشته باشد.

شایان ذکر است سیستم تعلیق Lotus Amira است که در مدل 2023 به روز شده و تجربه رانندگی نرم تری و فرمان پذیری بهتری را ارائه می دهد.

از ماشین های رقیب لوتوس امیرا، نزدیک ترین مورد پورشه 718 کیمن جی تی اس 4.0 است که قیمت آن در بازار آمریکا حدود 90000 دلار باشد.

در ادامه عکس هایی از این ماشین را مشاهده می کنید:

لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن

لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن لوتوس امیرا ال4 فرست ادیشن با یکی از خارق العاده ترین خودروهای جهان آشنا شوید! / امیرا فرست ادیشن آخرین محصول کمپانی لوتوس! با یکی از خارق العاده ترین خودروهای جهان آشنا شوید! / امیرا فرست ادیشن آخرین محصول کمپانی لوتوس! با یکی از خارق العاده ترین خودروهای جهان آشنا شوید! / امیرا فرست ادیشن آخرین محصول کمپانی لوتوس!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا