اخبار روز سینما

لو رفتن عکس های ریما رامین فر در ایتالیا + عکس

واقعاً این خانم با این لباس ها در ایتالیا است

عکسی جالب از ریما رامینفر در جوانی در ایتالیا منتشر شد.

واقعاً این خانم با این لباس ها در ایتالیا است

عکسی جالب و منتشر نشده از ریما رامین فر بازیگر توانمند ایرانی و همسر امیر جعفری در دوران جوانی در سفر به ایتالیا در اینستاگرام منتشر شد.

واقعاً این خانم با این لباس ها در ایتالیا است

بیوگرافی ریما رامینفر

ریما رامین فر در سال 1349 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی است و از کودکی می خواست در حوزه هنری مانند تئاتر، تلویزیون یا رادیو و تلویزیون فعالیت کند.

واقعاً این خانم با این لباس ها در ایتالیا است

ریما رامین فر در سال 67 دیپلم خود را گرفت و در همان سال در رشته گرافیک پذیرفته شد و پس از یک سال تصمیم گرفت به اروپا برود و در آنجا ادامه تحصیل دهد. سه چهار سال در آلمان بود و حتی وارد دانشگاه شد اما بعد به دلایلی برگشت و در رشته تئاتر وارد دانشگاه شد.

واقعاً این خانم با این لباس ها در ایتالیا است

اولین نمایشنامه ای که نوشت نمایشنامه پس تا فردا بود که در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و جایزه سوم نمایشنامه نویسی را به دست آورد، البته در این نمایش هم بازی کرد. او در سال 1380 در فیلم یک دقیقه سکوت بازی کرد و جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد و همچنین برای بازی در فیلم زمزمه مردگان از جشنواره تئاتر فجر جایزه اول را کسب کرد. او نویسنده سریال بدون شرح بود و در سریال  من یک مستاجرم  به همراه همسرش بازی کرد. او همچنین در قسمت هایی از سریال «کمربندها را ببندیم» هم بازی کرد.

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/لو-رفتن-عکس-های-ریما-رامین-فر-در-ایتالیا/
  • دانلود فیلم سکس ریما رامین فر
  • عکس سکس ریما
  • عکس سکسی ریما رامین فر
  • عکس لخت ریما رامین فر
  • عکس لختی ریما رامین فر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا